ضرورت به کارگیری ظرفیت همه جانبه مناطق نفتخیز برای مقابله با جنگِ نرمِ دشمن

تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 دی 1401 | 08:59 ق.ظ
ضرورت به کارگیری ظرفیت همه جانبه مناطق نفتخیز برای مقابله با جنگِ نرمِ دشمن مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر ضرورت بکارگیری ظرفیت همه جانبه مناطق نفتخیز برای مقابله با جنگِ نرمِ دشمن تاکید کرد.

مهندس علیرضا دانشی در جلسه شورای فرهنگی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که ششم دی ماه در کانون قرآن شهرک نفت برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: طبق روایات ذکری وجود دارد که از تسبیح و تحمید و تهلیل و تکبیر بالاتر است و آن چیزی نیست جز ذکر صلوات بر حضرت محمد و آل محمد چرا که چهارده معصوم علیهم السلام معبر رسیدن به این اذکار هستند و محتوایی در اختیار بشریت قرار دادند که انسان را به نزدیک ترین مسیر اتصال به حقیقت الهی رهنمود می سازند.

وی افزود: باید از روح متعالی حضرت زهرا سلام الله علیها استمداد بطلبیم که فهم و ذهن ما را روشن کند تا به معارف الهی دست پیدا کنیم. مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به فضای مجازی و تاکید صریح مقام معظم رهبری در این باره گفت: اهمیت فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این فضا طی سال‌های اخیر در بیانات رهبر انقلاب بارها شنیده شده است و ایشان در اظهارات متعددی غفلت از آسیب‌های مرتبط با این فضا را گوشزد کرده‌اند و تعابیری راهبردی به کار گرفته‌اند که باید به آن ها توجه ویژه داشت.

دانشی اولویت نخست در شورای فرهنگی را رسیدگی و احیا مُطالبات مقام معظم رهبری در موضوعات مربوط به فضای مجازی عنوان و خاطرنشان کرد: کلید واژه نجات کشور توجه به دغدغه ارزشمند رهبر انقلاب در خصوص تبیین اهمیت فضای مجازی در جامعه، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای مقابله با تهدیدهای فضای مجازی است. 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تاکید بر تشکیل قرارگاه فضای مجازی در مناطق نفتخیز جنوب گفت: در شرایطی که معاندین در تل آویو، واشنگتن و … در شبکه مجازی به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند ما باید ورود هوشمندانه ای داشته باشیم با رصد شبکه های مجازی و استفاده از مغزهای متفکر تدابیر لازم را برای خنثی کردن شبکه های معاند اتخاذ نماییم. تیم های خوش فکر باید از همه ابعاد به شبکه مجازی ورود کنند‌ و در این جنگ نرم ایفای نقش نمایند.

 به گفته ی وی، در حال حاضر فضای مجازی به یک میدان جنگ واقعی و به تمام معنا تبدیل شده است و مجهز شدن در این نبرد نیاز و ضرورت حتمی جامعه امروز است.

دانشی همچنین اظهار داشت: باتوجه به اینکه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ظرفیت همه جانبه و گسترده ای برای مقابله با جنگِ نرمِ دشمن و خنثی کردن کید معاندین در فضای مجازی را دارد، لازم است تا این ظرفیت به نحو احسن بکارگیری شود تا شاهد نتایج اثرگذار آن در جامعه باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار