تشکیل ستاد بزرگداشت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق نفت‌خیز جنوب

تاریخ انتشار: شنبه 10 دی 1401 | 08:18 ق.ظ
تشکیل ستاد بزرگداشت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق نفت‌خیز جنوب ستاد بزرگداشت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، در صنعت نفت جنوب به میزبانی مناطق نفت‌خیز تشکیل شد.

نشست ستاد بزرگداشت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و ۹ دی، چهارشنبه با حضور سرهنگ حسن باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان، سعید آتشبار رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز، روسای روابط عمومی تابعه و فرماندهان‌ پایگاه‌های بسیج شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت مناطق نفت‌خیز به میزبانی روابط عمومی برگزار شد.

در این نشست سعید آتشبار رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن خوشامدگویی به حضار، برگزاری آبرومند و در شأن صنعت نفت و همچنین نام حاج قاسم سلیمانی مراسم بزرگداشت را با اهمیت خواند و اظهار داشت: همه ما مسئولیت داریم که بدون نگاه به اسم و رسم خود در شأن انقلاب و نظام اسلامی تلاش کنیم و در این مسیر نظر و پیشنهاد یکدیگر را پذیرا باشیم.

وی افزود: در اجرای برنامه‌های همگانی، در صورت مشاهده هرگونه ضعف باید با روی خوش آنرا به یکدیگر گوشزد کنیم چراکه هرگونه ضعف و ایراد در برنامه‌ها، همه مجموعه را شامل می‌شود و متوجه فقط یک فرد نیست.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در خصوص اهمیت حمایت و پشتیبانی از بسیج و نیروهای انقلابی گفت: امروز بسیج و نیروهای انقلابی در خط مقدم مبارزه و دفاع از کشور در تمام عرصه‌ها از جمله صنعت است لذا حمایت و پشتیبانی از بسیج، تقویت صنعت کشور است که در برابر آماج حملات دشمن قرار دارد.

در ادامه این نشست، سرهنگ پاسدار حسن باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان صنعت نفت جنوب، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیه و گرامیداشت هفته مقاومت که از تاریخ ۹ دی الی ۱۳ دیماه که سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی است، اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حاج قاسم یک مکتب است که در مسیر انقلاب و حمایت از مستضعفان در تمام عرصه‌ها از جمله سیاست خارجه، نظامی، اجتماعی، سازندگی و غیره مورد اعتماد و الگو بوده است.

وی افزود: حاج قاسم نتیجه تربیت خالص انقلاب است که در اواخر عمر با برکتش تواضع و اخلاصش او را به شخصیتی الهی و آسمانی تبدیل کرد که تمام هستی خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی فدا کرد لذا ما هر چه در مسیر بزرگداشت و شناخت و معرفی این شخصیت بزرگ به دنیا تلاش کنیم، کم است و در این مسیر هیچ حدی وجود ندارد.

 ادامه این نشست در خصوص برگزاری مراسم گردهمایی سراسری کارکنان صنعت نفت جنوب به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی هم اندیشی شد که در این راستا مصوب شد در تاریخ ۱۴ دی‌ماه در سالن امام رضا علیه السلام شهرک نفت اهواز این گردهمایی برگزار شود.

در انتهای این نشست، سرهنگ حسن باقری بعنوان رئیس و مهندس آتشبار دبیر ستاد بزرگداشت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی صنعت نفت_ جنوب معرفی شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار