نخستین روز کاری استاندار جدید خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 10 دی 1401 | 10:19 ق.ظ
نخستین روز کاری استاندار جدید خوزستان علی اکبر حسینی محراب که روز پنجشنبه هشتم دی ۱۴۰۱ با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در اهواز معارفه شد به عنوان بیست و سومین استاندار خوزستان ، به طور رسمی کار خود را از روز جمعه با دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در بیت حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد شروع کرد.

نخستین دیدار رسمی استاندار خوزستان با امام جمعه اهواز هیچ دعوتی از سوی روابط عمومی استانداری یا دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان به عمل نیامد.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان تنها به این بسنده کرد که در دیدار استاندار جدید خوزستان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در خصوص مسایل و مشکلات مختلف استان به گفت‌وگو کردند.

هیچ گونه جزییاتی از این دیدار که گفته شده صمیمانه و نزدیک توصیف شده اعلام نشد.

حسینی محراب استاندار خوزستان پس از دیدار با امام جمعه اهواز راهی خرمشهر شد و با حضور در مسجد جامع خرمشهر مظهر مقاومت و پایداری این شهر شهر به صورت چهره به چهره و مستقیم با مردم و نمازگزاران دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرمشهر در مسجد جامع این شهر شرکت و با امام جمه این شهر نیز گفت وگو کرد.

استاندار خوزستان سپس راهی مزار شهدای گمنام شلمچه در نقطه صفر مرزی در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر شد و ضمن زیارت مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل و با این عزیزان تجدید میثاق کرد.

استاندار خوزستان در محل یادمان شهدای گمنام شلمچه با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

استاندار خوزستان پس از سفر غیررسمی یک روزه به خرمشهر که در معیت نادر عمیدزاده فرماندار ویژه این شهرستان انجام شد به اهواز بازگشت و در جلسه شورای معاونین استاندار رئوس برنامه های اجرایی خود را تشریح کرد.

نخستین نشست استاندارخوزستان با معاونان استانداری نیز بدون حضور خبرنگاران و دعوت از رسانه‌ها برگزار شد.

حضور در مراسم گرامی داشت حماسه یوم الله ۹ دی ۱۳۸۸ در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز آخرین برنامه استاندار خوزستان بود.

حسینی محراب در این مراسم از نزدیک با تعدادی از مردم به صورت چهره به چهره دیدار کرد و با تعدادی از شهروندان عکس سلفی گرفت.

استاندار خوزستان همچنین در حاشیه این مراسم با خبرنگار ایرنا گفت و گوی کوتاه انجام داد و از حضور مردم در پاسداشت حماسه ۹ دی نیز قدردانی کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار