عرضه محدود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 دی 1401 | 08:48 ق.ظ
عرضه محدود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت اهواز رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان از آغاز عرضه محدود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت کلانشهر اهواز خبر داد و گفت: همچنان هیچ خبری از بنزین یورو ۴ در اهواز نیست. ابراهیم الباجی، در خصوص آخرین وضعیت توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در استان خوزستان و کلانشهر اهواز اظهار کرد: از امروز برخی از […]

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان از آغاز عرضه محدود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت کلانشهر اهواز خبر داد و گفت: همچنان هیچ خبری از بنزین یورو ۴ در اهواز نیست.

ابراهیم الباجی، در خصوص آخرین وضعیت توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در استان خوزستان و کلانشهر اهواز اظهار کرد: از امروز برخی از جایگاه‌های سوخت در کلانشهر اهواز در حال توزیع بنزین سوپر هستند اما بنزین یورو ۴ همچنان در اهواز توزیع نمی‌شود.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۴ جایگاه سوخت در کلانشهر اهواز بنزین سوپر آن هم به میزان محدودی توزیع می‌کنند اما اینکه این وضعیت بهتر شود و توزیع بنزین سوپر به صورت مستمر ادامه پیدا کند هنوز مشخص نیست.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: ۱۰ نفتکش بنزین سوپر با حجم حدود ۳۰۰ هزار لیتر برای یک ماه به جایگاه‌های سوخت اهواز تخصیص داده شده که باید گفت این میزان بسیار ناچیز است و شاید حتی کفاف دو روز هم ندهد.

خبری از توزیع بنزین یورو ۴ در اهواز نیست

الباجی عنوان کرد: کلانشهر اهواز به تنهایی حداقل روزانه حدود ۵ تا ۶ نفتکش نیاز دارد تا بتوان نیاز خودروها را به سوخت تامین کرد اما این میزان حداقلی و محدود بنزین سوپر تخصیص داده‌شده به اهواز مشکل مردم و جایگاه‌های سوخت را حل نمی‌کند.

وی افزود: علی‌رغم همه پیگیری‌ها و قول‌های داده‌شده هیچ خبری از توزیع بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز نیست در حالی که در برخی از دیگر کلانشهرهای کشور مثل تهران توزیع بنزین یورو ۴ آغاز شده است.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: جایگاه‌های سوخت کلانشهر اهواز مجبور به عرضه بنزین معمولی هستند و مردم نیز انتخابی به جز استفاده از این سوخت که باعث تاثیر منفی بر عملکرد خودروی آن‌ها و همچنین آلودگی هوا می‌شود ندارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار