۲ شهرک فناوری در خوزستان احداث می‌شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 11 دی 1401 | 09:32 ق.ظ
۲ شهرک فناوری در خوزستان احداث می‌شود مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از احداث ۲ شهرک فناوری در استان خبر داد. علی مهدی پور، اظهار کرد: احداث دو شهرک فناوری در استان خوزستان در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر وارد فاز اجرایی احداث این شهرک‌های مهم و اثرگذار در بحث فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی شویم. وی افزود: احداث این […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از احداث ۲ شهرک فناوری در استان خبر داد.

علی مهدی پور، اظهار کرد: احداث دو شهرک فناوری در استان خوزستان در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر وارد فاز اجرایی احداث این شهرک‌های مهم و اثرگذار در بحث فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی شویم.

وی افزود: احداث این شهرک‌ها به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی مؤثر در امر تجاری سازی و توسعه فناوری و به تبع آن توسعه اقتصاد دانش مدار در دستور کار قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه یکی از شهرک‌های فناوری در اهواز و شهرک دوم در یکی از شهرهای شمالی استان احداث خواهد شد، گفت: بر اساس مصوبه دولت ایجاد ۴۰ شهرک فناوری در کشور در مدت پنج سال در دستور کار قرار گرفت که سهم خوزستان ۲ شهرک فناوری است.

مهدی پور عنوان کرد: شهرک‌های فناوری محیط‌های مناسب جهت استقرار و حضور حرفه‌ای کسب‌وکارهای فناور تولیدی، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، مشاورین متخصص و مؤسسات پژوهشی و آموزشی است و ظرفیت بسیار خوبی را در این زمینه ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: شهرک فناوری مجموعه‌ای است که ضمن فراهم‌آوری زیرساخت مناسب برای استقرار واحدهای فناور تولیدی، خدماتی و مشاوره‌ای با گردآوری و تجمیع اجزای دخیل در توسعه فناوری زمینه ارائه حمایت‌های نرم‌افزاری لازم جهت ایجاد کسب و کارهای تولیدی خرد، کوچک و متوسط مبتنی بر فناوری‌های جدید را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از اهداف احداث شهرک‌های فناوری این است که با اشاعه فناوری‌های جدید در کسب و کارهای تولیدی زمینه ارتقای توان رقابتی و توسعه فعالیت‌های آن‌ها را پدید می‌آورد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار