استمرار راه قهرمانِ پرافتخار ایران در صنعت نیشکر

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 دی 1401 | 11:46 ق.ظ
استمرار راه قهرمانِ پرافتخار ایران در صنعت نیشکر سرزمین خوزستان حکایت ها خواهد داشت از مردی که جهادِ او مرز نداشت. در جنگ مدافع‌ و در سیل حامی مردم بود و سال‌ها پیش، صحنه سیل خوزستان را به میدان رزم عاشقی بدل ساخت و صیّاد دل‌ها شد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سرزمین خوزستان حکایت‌ها خواهد داشت از مردی که جهادِ او مرز نداشت. در جنگ مدافع‌ و در سیل حامی مردم بود و سال‌ها پیش، صحنه سیل خوزستان را به میدان رزم عاشقی بدل ساخت و صیّاد دل‌ها شد.

نیک می‌دانیم ایستادن به ارتفاع تاریخ، هدیه‌ی مردانی ست که بی‌دست، بال گشودند. سه سال سال از بدرقه میلیونی سردار می‌گذرد و تا ابد اشک‌ها با یادش سرازیر می شود و دل‌ها با نامش به تپش می افتد.

ایستادگی و مقاومت، درسی است که سردار سلیمانی به همگان آموخت و نشان داد راه رسیدن به قلّه افتخار از این گذرگاه است. حاج قاسم، «جان فدا»ی ملت ایران بود و این شعار، برای همگی ما درس‌آموز است که در راه عزت و سربلندی ایران، از جان باید مایه گذاشت و در مقابل کوه مشکلات، اخم به ابرو نیاورد.

در سومین سالروز آسمانی شدن این قهرمان پرافتخار، خانواده توسعه نیشکر با الگو از مکتب سلیمانی، استوارتر از همیشه، با عزمی راسخ، در راه سربلندی کشور و استمرار راه این شهید سرافراز به پیش خواهد رفت.

 

دکتر عبدعلی ناصری

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار