دیدار نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 دی 1401 | 08:27 ق.ظ
دیدار نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد: خدمت رسانی مناطق نفتخیز برای توسعه مناطق محروم، نسبت به گذشته افزایش چشمگیری یافته است. محمد طلا مظلومی آبزرگه نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی روز شنبه با حضور در شرکت ملی مناطق نفتخیز […]

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد: خدمت رسانی مناطق نفتخیز برای توسعه مناطق محروم، نسبت به گذشته افزایش چشمگیری یافته است.

محمد طلا مظلومی آبزرگه نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی روز شنبه با حضور در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، با مدیرعامل و اعضای هئت مدیره این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.
این دیدار که در ادامه تعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با نمایندگان مجلس برای توسعه مناطق محروم برگزار شد، علیرضا دانشی مدیرعامل مناطق، ضمن بررسی آخرین مسائل شهرهای بهبهان و آغاجاری و همچنین نظرات تیم کارشناسی ارزیابی مسائل، ضمن قول مساعدت برای پیگیری بودجه لازم برای رفع مسائل، اظهار اشت: مناطق نفتخیز بر عهد خود برای توسعه استان به خصوص مناطق محروم اطراف تاسیسات مصمم است و در این مسیر با نمایندگان مردم تعامل خواهد داشت.

وی افزود: هرچند رفع برخی از مسائل نیاز به زمان دارد، لاکن در این مسیر تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در کمترین زمان مسائل را رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به پرداخت‌های این شرکت به شهرداری‌ها افزود: در کنار پرداخت مالیات و حق آلایندگی که تاکنون کامل و براساس دستور قانونی برای توسعه کشور و شهرها پرداخت شده است، کمک‌های مالی و با اجرای برخی پروژه‌های عمرانی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی، تلاش خود را بر کمک به رفع محرومیت از مناطق اطراف تاسیسات نفتی به کار بسته‌ایم.

در ادامه، محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رویکرد مثبت مدیرعامل مناطق در رفع محرومیت از شهرهای استان خوزستان، اظهار کرد: خدمات نفت به مردم نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است و در واقع قابل مقایسه نیست.
وی افزود: خوشبختانه با نگاه مثبتی که وزارت نفت و شرکت ملی نفت و همچنین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در کمک به رفع مسائل مناطق اطراف تاسیسات نفتی است، شاهد اقدامات بسیار خوبی در مناطق مختلف بودیم که امیدواریم با ادامه این مسیر، مردم شریف خوزستان، نتایج محسوس تری را شاهد باشند.

در این نشست، برخی از مسائل مردم اطراف تاسیسات نفتی شرکت نفت و گاز آغاجاری، بررسی، نسبت به رفع مشکلات، پیگیری بودجه و تشکیل تیم‌های کارشناسی برای ارزیابی مسائل تصمیم گیری شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار