صنعت نیشکر در مسیر تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب کشور

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 دی 1401 | 09:15 ق.ظ
صنعت نیشکر در مسیر تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب کشور این نمایشگاه نهم دی ماه با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و علاوه بر مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیز در حوزه آب و فاضلاب حضور فعال و گسترده‌ای دارند.

شرکت آبان بسپار توسعه نیشکر با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران، دستاوردهای خود را در حوزه آب و فاضلاب به نمایش گذاشت.

این نمایشگاه نهم دی ماه با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و علاوه بر مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیز در حوزه آب و فاضلاب حضور فعال و گسترده‌ای دارند.

در افتتاحیه این نمایشگاه، جمعی از مسئولین حوزه آب و فاضلاب از غرفه‌ آبان بسپار توسعه دیدن کردند. طی برگزاری این نمایشگاه، مدیران عامل آب و فاضلاب استان های یزد، کرمان، گیلان، هرمزگان، مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء و مسئولین شرکت‌های آب و فاضلاب تهران، اصفهان، همدان با حضور در غرفه این شرکت با تولیدات و دستاوردهای آن آشنا شدند.

آبان بسپار توسعه از شرکت‌های زیرمجموعه توسعه نیشکر، شرکتی فعال بر پایه تخصص و دانش است که با اجرای طرح‌های مختلف، همواره به دنبال بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی است.

این شرکت اولین و بزرگترین تولیدکننده لوله پلی اتیلن سنگین کاروگیت دار و کرتیوپ‌دار دوجداره و لوله تک جداره است و با تولید لوله‌های پلی‌اتیلن فشار قوی و تنوع محصولات، توانایی تامین نیازهای بخش آب و فاضلاب استان و کشور را دارد.

محصولات تولیدی این مجموعه شرح زیر، نقش مهمی در بهبود فرآیندهای آبرسانی، انتقال فاضلاب، زهکشی زمین‌های کشاورزی ، هدایت و کنترل آب در مزارع را دارد.

لوله دوجداره کاروگیت دار یکی از انواع لوله‌های پلی اتیلنی فاضلابی است که با ظاهر شیاردار و سطح داخلی زرد رنگ، صاف و صیقلی در این شرکت تولید می‌شود.

شرکت آبان بسپار توسعه در ۱۷ کیلومتری جاده اهواز به آبادان نرسیده به نیشکر دعبل خزاعی قرار گرفته و سر درِ آبی رنگ آن با چرخ دنده‌های صنعت میان آرم نیشکر، تلفیق تلاش، تجربه و خلاقیت فرزندان این مرز و بوم را جلوه‌گر شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار