ظرفیت‌سازی ایمن ترابر نیشکر در شبکه حمل و نقل خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 دی 1401 | 09:00 ق.ظ
ظرفیت‌سازی ایمن ترابر نیشکر در شبکه حمل و نقل خوزستان شرکت حمل و نقل ایمن ترابر توسعه نیشکر، شرکتی فعال و پویا در حوزه حمل و نقل کشوری است که در سال ۱۳۹۹ در راستای سیاست‌های کلی نظام مبنی بر واگذاری شرکت‌های تحت تملک دولت به بخش خصوصی از طریق مزایده، به توسعه نیشکر واگذار شد.

در همایش گرامیداشت روز حمل و نقل، از شرکت ایمن ترابر توسعه نیشکر به پاس خدمات این شرکت در حوزه حمل و نقل استان خوزستان، تجلیل شد.

این همایش شنبه (سوم دی ماه) با شعار اهواز ایمن و هوشمند به میزبانی شهرداری اهواز در سالن اجتماعات گیت بوستان برگزار شد.

شرکت حمل و نقل ایمن ترابر توسعه نیشکر، شرکتی فعال و پویا در حوزه حمل و نقل کشوری است که در سال ۱۳۹۹ در راستای سیاست‌های کلی نظام مبنی بر واگذاری شرکت‌های تحت تملک دولت به بخش خصوصی از طریق مزایده، به توسعه نیشکر واگذار شد.

این شرکت با داشتن ناوگانی مجهز، توانسته در حمل و نقل جاده‌ای کشور ثابت قدم باشد و حالا هم به یُمن نیروی انسانی ماهر و خدمات نوین، می‌خواهد قدمی فراتر از مرزها بگذارد و دایره خدماتش را به اوراسیا و کشورهای همسایه بکشاند.

بخشی از محصولات شرکت توسعه نیشکر مانند شکر سفید، شکر دارویی، شکر قهوه ای و تولیدات شرکت آبان بسپار توسط ماشین‌آلات این شرکت به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

شرکت حمل و نقل ایمن ترابر توسعه نیشکر هم‌اکنون به عنوان شرکتی توانمند در زمینه حمل‌ و نقل سراسری مطرح است و با اضافه شدن آن به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، ظرفیت مناسبی برای شبکه حمل و نقل در استان خوزستان ایجاد شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار