یازدهمین جلسه شورای فرهنگی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 12 دی 1401 | 08:46 ق.ظ
یازدهمین جلسه شورای فرهنگی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد جلسه شورای فرهنگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اداوی مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی نفت ایران روز یکشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید. در این نشست که اعضای شورای فرهنگی و تعدادی از مدیران مناطق نفت خیز جنوب حضور داشتند، […]

جلسه شورای فرهنگی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اداوی مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی نفت ایران روز یکشنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.

در این نشست که اعضای شورای فرهنگی و تعدادی از مدیران مناطق نفت خیز جنوب حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین اداوی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی قبل از اینکه یک شخصیت نظامی باشد یک شخصیت فرهنگی بود و اثرگذاری او علاوه بر نبوغ نظامی به خاطر شخصیت فرهنگی ایشان بود و این برای ما درس است که در کنار کارهایمان به بعد فرهنگی توجه کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی و تخصصی ما تولید، توزیع و صادرات نفت و گاز است و این کار یک عمل فرهنگی محسوب می شود چون در نظام اسلامی انجام وظیفه می کنیم، تصریح کرد: کارهای ما زمانی اثربخش است که مسائل فرهنگی نیز لحاظ شود؛ طرح راهبردی حوزه فرهنگی شرکت ملی نفت ایران و شرکت های تابعه در یک مسیر علمی و عملیاتی در حال تدوین است و در این راستا شرکت های تابعه نیز مشارکت خواهند داشت و از فعالان فرهنگی شرکت ها جهت تدوین آن نظرخواهی می شود.

در این جلسه سعید آتشبار رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و تقارن شهادت ایشان با سالروز حماسه ۹ دی، با اشاره به تغییر رویکرد فرهنگی در این شرکت بیان داشت: رویکرد سازمان به فعالیت های فرهنگی تغییر کرده و توجه ویژه ای به فعالیت های فرهنگی شده است و تاکید مدیرعامل محترم بر این است که فعالیت های فرهنگی راهبردی و عمیق باشد.

آتشبار، تهیه پیوست فرهنگی برای پروژه ها، تولید محتوای شبکه داخلی خانگی، اسکان گروه های مذهبی مساجد مناطق محروم در مشهد مقدس، بومی سازی محتوای کتب آموزش زبان متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی، برگزاری جشنواره عمار، راه اندازی دفتر تدوین تاریخ شفاهی نفت و انجام ۲۰۰ ساعت مصاحبه با پیشکسوتان را بخشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام فرهنگی طی سال جاری برشمرد.

در این جلسه احمدرضا شکسته ‌بند دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب گزارشی از اقدامات فرهنگی ارائه داد و گفت: مناطق نفت‌ خیز جنوب در زمینه اقدامات فرهنگی پیشگام است و از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰ جلسه فرهنگی تشکیل شده که مدیرعامل در این جلسات حضور داشته با مصوبات پرباری که رصد و دنبال می شوند.

همچنین در این جلسه جانشین مدیرعامل شرکت های تابعه، مدیر عملیات غیرصنعتی و روسای روابط عمومی شرکت های تابعه و سایر اعضای شورای فرهنگی به بیان دیدگاه های خود و ارائه گزارش کار پرداختند.

پیش از این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین اداوی با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرک نفت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و از کانون قرآن شهرک نفت بازدید به عمل آورد و در جریان فعالیت های این کانون قرار گرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار