جلوگیری از تردد اتوبوس‌های مسافری در برخی جاده‌های خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 دی 1401 | 11:29 ق.ظ
جلوگیری از تردد اتوبوس‌های مسافری در برخی جاده‌های خوزستان رییس پلیس راه خوزستان : از تردد اتوبوس‌های حامل مسافر در برخی مسیر‌های این استان که شعاع دید به دلیل مه شدید بسیار کم است جلوگیری شد.

سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: به منظور حفظ جان مسافران در شرایط خطرناک مه آلودگی جاده‌ها در محور‌هایی از این استان که غلظت مه بالا است همچنین در آزادراه‌های خوزستان به ویژه مسیر دشت آزادگان که معمولا شاهد مه شدید است از تردد اتوبوس‌های مسافربری جلوگیری شده است.

 

وی از رانندگان اتوبوس‌ها و مسافرانی که نسبت به این اقدام معترض هستند خواست با پلیس همکاری داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار در این روز‌ها که استان خوزستان شاهد مه گرفتگی شدید است نباشیم.

رییس پلیس راه خوزستان اظهار داشت: متاسفانه رانندگان اتوبوس‌ها در این شرایط که مه شدید است همچون شرایط عادی هوا با سرعت و بدون رعایت نکات ایمنی رانندگی می‌کنند و همین موضوع ممکن است باعث وقوع حوادث رانندگی جبران ناپذیری شود.

سرهنگ دولتشاهی افزود: هیچ مسیری در استان خوزستان به دلیل مه گرفتگی بسته نشده و در این چند روز که خوزستان شاهد مه گرفتگی بوده است حادثه رانندگی خاصی در محور‌های این استان رخ نداده است.

رییس پلیس راه خوزستان افزود: مسیر اندیکا به استان چهار محال بختیاری نیز که چند روز گذشته به دلیل کولاک برف بسته شده بود بازگشایی شده است.

وی از مردم و رانندگان خواست در این شرایط آب و هوایی نکات ایمنی در رانندگی را رعایت کرده تا شاهد خسارت مالی و یا جانی در جاده‌ها نباشیم.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به وقوع پدیده مه گرفتگی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

شعاع دید در اغلب نقاط خوزستان به زیر ۵۰ متر رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار