جلسه شورای فرهنگی شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 دی 1401 | 10:43 ق.ظ
جلسه شورای فرهنگی شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد جلسه شورای فرهنگی شرکت نفت و گاز اروندان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اداوی مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی نفت ایران روز دوشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.   در این نشست حجت ‌الاسلام و المسلمین اداوی ضمن قدردانی از تلاش های شرکت نفت و گاز […]

جلسه شورای فرهنگی شرکت نفت و گاز اروندان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن اداوی مشاور فرهنگی مدیرعامل و رئیس ستاد اقامه نماز و امور روحانیون شرکت ملی نفت ایران روز دوشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید.

 

در این نشست حجت ‌الاسلام و المسلمین اداوی ضمن قدردانی از تلاش های شرکت نفت و گاز اروندان در عرصه های فرهنگی گفت: اقدامات انجام شده توسط شرکت نفت و گاز اروندان نشان دهنده رویکرد این شرکت به مسائل فرهنگی است که از این اقدامات تشکر می شود.

 

وی با بیان اینکه نمی شود مسائل کاری را از مسائل فرهنگی تفکیک نمود اظهار داشت: کارهایی که در راستای تولید نفت و گاز انجام می شود با توجه به اینکه در جهت تقویت نظام اسلامی صورت می گیرد یک کار فرهنگی محسوب می شود.

 

حجت ‌الاسلام و المسلمین اداوی با تاکید بر پیوند ۳ شرکت اصلی تابع شرکت ملی نفت ایران مستقر در استان خوزستان شامل مناطق نفت خیز جنوب، نفت و گاز اروندان و ملی حفاری ایران گفت: هماهنگی میان این شرکت ها در مسائل فنی و تخصصی و بویژه مسائل فرهنگی مهم و منشاء خیر و برکات فراوانی است که از ثمرات دولت جدید است.

در این جلسه عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گزارشی از اقدامات فرهنگی این شرکت ارائه داد و در این راستا به خدمت رسانی به زائران اربعین، مشارکت در آئین های مناسبتی و مسئولیت های اجتماعی مانند حادثه متروپل اشاره داشت.

 

 همچنین در این جلسه مدیر امورمالی، رئیس روابط عمومی، سرپرست حراست، مشاور مدیرعامل در امور بانوان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز اروندان به بیان گزارش عملکرد و دیدگاه های خود در خصوص مسائل فرهنگی پرداختند.

 

پس از این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین اداوی با حضور در تلمبه خانه غرب کارون که از تاسیسات عملیاتی شرکت نفت و گاز اروندان محسوب می شود از بخش های مختلف این مجموعه دیدن کرد و در گفتگو با کارکنان تملبه خانه غرب کارون ضمن ابلاغ سلام دکتر خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تلاش های آنها در جهت تولید قدردانی کرد. کارکنان نیز در این دیدار به بیان مسائل خود پرداختند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار