شهردار کلانشهر اهواز در دیدار با استاندار خوزستان خبر داد: حمایت محراب از اخذ طلب عوارض آلایندگی از صنایع آلاینده

تاریخ انتشار: سه شنبه 13 دی 1401 | 08:30 ق.ظ
شهردار کلانشهر اهواز در دیدار با استاندار خوزستان خبر داد: حمایت محراب از اخذ طلب عوارض آلایندگی از صنایع آلاینده رضا امینی شهردار اهواز گفت: استاندار خوزستان بر اخذ درآمدهای ملی و دریافت باقی مانده طلب عوارض آلایندگی و ارزش افزوده و منابع مالی مورد نیاز برای شهر اعلام امادگی و حمایت کرد. دکتر امینی شامگاه روز دوشنبه ۱۲ دی ماه در خصوص دیدار با علی اکبر حسینی محراب استاندار جدید خوزستان اظهار کرد: استاندار […]

رضا امینی شهردار اهواز گفت: استاندار خوزستان بر اخذ درآمدهای ملی و دریافت باقی مانده طلب عوارض آلایندگی و ارزش افزوده و منابع مالی مورد نیاز برای شهر اعلام امادگی و حمایت کرد.

دکتر امینی شامگاه روز دوشنبه ۱۲ دی ماه در خصوص دیدار با علی اکبر حسینی محراب استاندار جدید خوزستان اظهار کرد: استاندار بر استفاده از روش های جدید مدیریتی برای کاهش هزینه ها و استفاده از نظرات مردم و شناخت چالش های زندگی مردم و محیط زندگی آنان از طریق نظرسنجی توصیه کرد.

وی افزود: استاندار خوزستان در رابطه با درآمدهای پایدار شهری و اخذ درآمدهای ملی که حق شهر اهواز هست تأکید و برای دریافت باقی مانده طلب عوارض آلایندگی و ارزش افزوده و منابع مالی مورد نیاز برای شهر اعلام امادگی برای حمایت کرد.

شهردار کلانشهر اهواز یادآور شد: ظرفیت اموال تملیکی و منطقه آزاد اروند برای تامین ماشین آلات مورد نیاز برای توزیع در ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله محورهایی بود که به اعتقاد استاندار خوزستان می تواند بستر خدمت بهتر و بیشتر را برای شهرداری اهواز به شهروندان اهوازی فراهم کند.

رییس شورای شهر اهواز نیز در ادامه در این باره گفت: این دیدار بیانگر نگاه و توجه ویژه استاندار خوزستان به مسائل مدیریت شهری است.

سیاوش محمودی تأکید کرد: به طور حتم شهر و مجموعه مدیریت شهری به عنوان ویترینی از عملکرد نظام است و هر چقدر در شهر شاخصه های زیست پذیری و مسائل خدماتی و رفاهی را ایجاد کنیم در رضایتمندی مردم به عنوان عملکرد نظام اثرگذار است.

وی یادآور شد: در جلسه امروز موضوعات و مسائل و چالش های اهواز مطرح شد و نگاه استاندار به اهواز ویژه است و موضوعات مدیریت شهری را به صورت جدی بررسی می کند.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: توجه استاندار به این است که موضوعات و مسائل شهر از مردم نظرخواهی و در محلات مختلف بررسی شود که اولویت مردم چیست تا باعث ایجاد رضایتمندی در مردم شود‌.

محمودی تصریح کرد: استاندار خوزستان
بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حل چالش های شهری تأکید داشت و یادآور شد که به وسیله ابزار دانش و شرکت های دانش بنیان می توانیم مسائل شهر را حل کنیم و نگاه علمی به مسائل شهری داشته باشیم.

خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان نیز درباره این دیدار گفت: استاندار جدید خوزستان نگاه ویژه ای نسبت به بحث های عمران شهری و توجه خاصی به بحث های عمران روستایی دارد و امروز میزبان شهردار کلانشهر اهواز و اعضای شورای این شهر بودیم و گزارش کامل و جامعی از وضعیت شهرداری اهواز و اقداماتی که طی این مدت انجام داده ارائه شد.

محمد خانچی افزود: استاندار خوزستان نیز نکاتی را در رابطه با ارائه خدمات بهتر به مردم به ویژه اهوازی ها تذکر داد و تأکید کرد که باید تلاش شود اقدامات و اتفاقات خوبی در اهواز بیفتد و خوزستان با محوریت اهواز به الگوی خوبی در حوزه عمران شهری و معماری تبدیل شود و سطح رضایتمندی مردم اهواز نیز ارتقا یابد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار