آزادی ۶۳ زندانی بمناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 دی 1401 | 09:44 ق.ظ
آزادی ۶۳ زندانی بمناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی در خوزستان ۶۳ زندانی جرایم غیرعمد در سومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در آیینی با مشارکت خیران خوزستانی آزاد شده و به دامان خانواده‌های خود بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان در آیین آزادی زندانیان غیرعمد که در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز گفت:آزادی این زندانیان به یاد شهید قاسم سلیمانی که در زمان شهادت ۶۳ سال داشت با پیگیری و تلاش ستاد دیه، جلب مشارکت خیران و همراهی و گذشت شاکیان به سرانجام رسید.

حجت الاسلام قدرت هاشم نیا افزود: این زندانیان در مجموع ۴۰۰ میلیارد بدهی داشتند که بخشی به صورت کمک بدون عوض ستاد دیه خوزستان و جذب هدایای خیران، تسهیلات بانکی و همراهی قضات، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

به گفته وی هم اکنون ۲۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های خوزستان به سر می‌برند که امیدواریم تا پایان امسال با همراهی خیران و دستگاه قضایی و گذشت شاکیان، این زندانیان به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

در این آیین که مسوولان اداره کل زندان‌های خوزستان، رییس کل دادگستری، دادستان اهواز و شماری از خانواده‌های مدد جویان حضور داشتند سند آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همراه یک جلد قرآن کریم به آنان اهدا شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار