لزوم تعیین تکلیف هرچه سریعتر واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 دی 1401 | 09:30 ق.ظ
لزوم تعیین تکلیف هرچه سریعتر واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه بانک‌ها باید اهتمام بیشتری در فعال کردن واحدهای تولیدی راکد داشته باشند، گفت: واحدهای تولیدی که در رهن یا تملک بانک‌ها هستند باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند. علی مهدی پور، در خصوص عملکرد بانک‌ها در حمایت از واحدهای تولیدی اظهار کرد: بانک‌ها باید اهتمام بیشتری در […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه بانک‌ها باید اهتمام بیشتری در فعال کردن واحدهای تولیدی راکد داشته باشند، گفت: واحدهای تولیدی که در رهن یا تملک بانک‌ها هستند باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

علی مهدی پور، در خصوص عملکرد بانک‌ها در حمایت از واحدهای تولیدی اظهار کرد: بانک‌ها باید اهتمام بیشتری در فعال کردن واحدهای تولیدی راکد داشته باشند.

وی افزود: عملکرد مطلوب بانک‌ها در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی راکد و حل مشکلات این واحدها می‌تواند زمینه‌ساز بازگشت به چرخه تولید این واحدها و ایجاد اشتغال شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: بانک‌ها در این زمینه می‌توانند یک نقش کلیدی و حیاتی داشته باشند و باید از ظرفیت موجود در استان برای رونق تولید و ایجاد اشتغال استفاده کرد.

مهدی پور با بیان اینکه اولویت‌های توسعه اقتصادی استان باید حمایت از واحدهای تولیدی قرار بگیرد، عنوان کرد: واحدهای تولیدی که در رهن یا تملک بانک‌ها هستند باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ واحد صنعتی راکد خوزستان به چرخه تولید بازگشته‌اند که این مساله کمک بسیار خوبی به بحث اشتغال و رونق تولید خواهد کرد و تلاش می‌کنیم تا این میزان را تا پایان سال افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۱۰۵ واحد راکد که شرایط بهتری نسبت به سایر واحدهای راکد برای بازگشت به چرخه تولید دارند، شناسایی شده‌اند و در تلاش هستیم تا این واحدها را پس از حل مشکلات به چرخه تولید بازگردانیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار