هشدار باران ۱۰۰ میلیمتری و آمادگی امدادگران هلال احمر

تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 دی 1401 | 11:44 ق.ظ
هشدار باران ۱۰۰ میلیمتری و آمادگی امدادگران هلال احمر معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده‌باش کامل تیم‌های امدادی این جمعیت در پی هشدار سامانه بارشی جدید به استان خبر داد.

امیرعباس نجفی گفت: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی در خصوص احتمال ورود سامانه بارشی و شدت بارش‌ها از روز چهارشنبه تا اواخر هفته در خوزستان و احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان‌آب‌ها در مسیل‌ها و طغیان برخی رودخانه‌های فصلی و بارش ۱۰۰ میلیمتری در برخی مناطق ، تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر خوزستان در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان، افزود: تمامی توان لجستیک امدادی در پایگاه‌های عملیاتی و شعب هلال احمر آماده به کار شده و تیم‌های تخصصی و پشتیبانی این جمعیت نیز آماده پاسخگویی سریع به سوانح احتمالی و ارائه خدمات امداد و نجات به متاثرین از شرایط جوی پیش‌بینی شده هستند.

وی از هم‌استانی‌ها خواست با توجه به اخطار‌های عوامل امدادی مبنی بر پرهیز از توقف در حاشیه رودخانه‌ها، همکاری لازم را با تیم‌های امدادرسان داشته و در صورت نیاز به دریافت خدمات امداد و نجات از طریق شماره گیری شماره ۱۱۲ مراتب را اطلاع‌رسانی کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار