جایگزینی بیش از ۱۰۰۰ درب و رینگ فاضلاب سرقت‌شده در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 17 دی 1401 | 09:41 ق.ظ
جایگزینی بیش از ۱۰۰۰ درب و رینگ فاضلاب سرقت‌شده در اهواز مدیر آبفا اهواز با بیان اینکه یکی از چالش‌های اصلی حوزه فاضلاب در کلانشهر اهواز، سرقت درب منهول‌های شبکه فاضلاب است، گفت: جایگزینی و نصب بیش از ۱۰۰۰ عدد درب و رینگ سرقت شده در اهواز اجرایی شده است. افشین حاتمی، در خصوص میزان حوضچه‌های تعمیرشده و درب و رینگ‌های نصب شده در اهواز اظهار […]

مدیر آبفا اهواز با بیان اینکه یکی از چالش‌های اصلی حوزه فاضلاب در کلانشهر اهواز، سرقت درب منهول‌های شبکه فاضلاب است، گفت: جایگزینی و نصب بیش از ۱۰۰۰ عدد درب و رینگ سرقت شده در اهواز اجرایی شده است.

افشین حاتمی، در خصوص میزان حوضچه‌های تعمیرشده و درب و رینگ‌های نصب شده در اهواز اظهار کرد: در سه ماه گذشته ۵۰۰ باب حوضچه‌ فاضلاب مورد تعمیر و اصلاح قرار گرفته و همچنین عملیات جایگزینی و نصب بیش از ۱۰۰۰ عدد درب و رینگ فاضلاب سرقت‌شده اجرا شده است.

وی افزود: یکی از چالش‌های اصلی حوزه فاضلاب، سرقت درب منهول‌های شبکه فاضلاب در کلانشهر اهواز است که این موضوع آبفا را با مشکلات متعددی مواجه می‌کند.

مدیر آبفا اهواز گفت: با سرقت هر درب منهول، در درجه‌ اول سلامت، جان و مال شهروندان به خطر می‌افتد و علاوه بر این با پر شدن منهول از اجسام خارجی و زباله، انسداد خطوط و در نتیجه پس ‌زدگی شبکه فاضلاب روی می‌دهد که نیازمند حضور گروه‌های لایروب است و با گذشت زمان، مشکلات مختلفی را به وجود می‌آورد.

حاتمی ادامه داد: انسداد شبکه فاضلاب موجب فرسودگی بیشتر و ریزش پی در پی خطوط فاضلاب به دلیل ناپایداری زمین می‌شود. در این زمینه براساس وظایف ذاتی آبفا اهواز، عملیات جایگزینی و نصب درب منهول‌های سرقت شده در اسرع وقت به اجرا گذاشته می‌شود که در مدت ۳ ماه گذشته بیش از ۱۰۰۰ عدد درب و رینگ نصب و ۵۰۰ باب حوضچه تعمیر شد.

وی گفت: همه‌ درب و رینگ‌های نصب شده در مناطق ۴ گانه فاضلاب کلان‌شهر اهواز از جنس چدنِ بتن و کامپوزیت بوده که در این میان، جنس چدن بتن به دلیل جلوگیری از سرقت بیشترین استفاده را داشته است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار