راه اندازی مجدد سایت های مخابراتی سرقتی در خوزستان

تاریخ انتشار: شنبه 17 دی 1401 | 09:29 ق.ظ
راه اندازی مجدد سایت های مخابراتی سرقتی در خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سایت های مخابراتی سرقتی در ۲ شهرستان رامهرمز و مسجدسلیمان باردیگر راه اندازی شدند.

رحیم فلاح زاده بیان کرد: . سایت جاده ای روستایی طریفه رامهرمز که پیش تر به دلیل سرقت های مکرر و تخریب از کار افتاده بود با پیگیری مخابرات منطقه خوزستان و پس از مکان یابی و تامین تجهیزات، در نقطه ای ایمن تر بر روی دکل ۴۸ متری جدید و همچنین با ایمن سازی آن، دوباره احیا و نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: با وارد مدار شدن مجدد این سایت با تکنولوژی ۲G، مسیرهای روستایی طریفه و رامهرمز به روستای نمره یک و نقاط اطراف زیر پوشش آنتن شبکه همراه اول قرار گرفت و مشترکان در آن محدوده پس از سه سال دوباره از نعمت شبکه ارتباطی همراه اول برخوردار شدند.

راه اندازی مجدد سایت جاده ای ۲ راهی مسجدسلیمان به لالی

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: همچنین سایت جاده ای ۲ راهی مسجد سلیمان به لالی که پیش تر مورد سرقت قرار گرفته بود، دوباره احیا ، نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: به منظور توسعه شبکه همراه و ارائه خدمات ارتباطی، با تلاش کارشناسان ارتباطات سیار و با پیگیری های مداوم و پس از تأمین مجدد تجهیزات و مکان یابی جدید در نقطه ایمن، سایت جاده ای دو راهی مسجد سلیمان به لالی احیا و دوباره نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده افزود: با وارد مدار شدن مجدد این سایت بخشی از جاده حد فاصل لالی به مسجدسلیمان و ۲ راهی لالی به سمت اهواز و مناطق اطراف زیر پوشش شبکه گستره همراه اول قرار گرفت و مشترکین همراه اول در آن نقاط از شبکه همراه اول بهره مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: این سایت سرقتی پس از تامین و نصب تجهیزات فنی از جمله bts ، نصب کنتور و شبکه سازی برق و تهیه و نصب ترانس همچنین انجام ایمن سازی کامل طبق استاندارد پس از گذشت یک سال و پنج ماه دوباره نصب و راه اندازی شد.

سرقت تجهیزات مخابرات به یکی از مشکلات این دستگاه تبدیل شده است و به گفته مدیر مخابرات خوزستان به دلیل سرقت تجهیزات مخابراتی در بسیاری موارد مشترکان از ارائه خدمات مخابرات محروم می شوند.

پیش از مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد که از قوه قضائیه و نیروی انتظامی برای حفظ ایمنی و امنیت تجهیزات مخابرات در سطح استان کمک خواسته است.

بهینه سازی ارتباطات سیار در شهرستان دزفول

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: با انجام پروژه تعویض دکل بر روی سایت پر سرعت اداری مخابرات دزفول، شبکه ارتباطات سیار در این شهرستان بهینه سازی شد.

فلاح زاده افزود: با توجه به لزوم ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان به منظور استفاده مطلوب شهروندان از شبکه همراه اول، تعویض دکل سایت اداری شهرستان دزفول انجام گرفت.

وی ادامه داد: این عملیات با بهینه سازی دکل با جابجایی و افزایش ارتفاع دکل پرسرعت سایت اداری مخابرات دزفول انجام شد.

فلاح زاده در ادامه بیان کرد: با جابجایی و افزایش ارتفاع این دکل پرسرعت با تکنولوژی ۲G, ۳G, ۴G، کیفیت شبکه همراه اول بهبود و ارتقا یافت و ضمن برطرف‌ شدن نقاط کور، پوشش آنتن دهی ارتباطات سیار در محل اداره مخابرات شهرستان دزفول و مناطق اطراف گسترش یافت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار