تشکیل کمیته ویژه بررسی حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه بیدبلند

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 دی 1401 | 11:58 ق.ظ
تشکیل کمیته ویژه بررسی حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه بیدبلند مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس از صدور دستور برای تشکیل کمیته ویژه بررسی ابعاد و جزئیات حادثه خبر داد و گفت: بستر حمایتی از خانواده نیروی عملیاتی جان باخته در این حادثه ایجاد خواهد شد. محمود امین نژاد، در خصوص حادثه آتش سوزی در خط انتقال محصول شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس […]

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس از صدور دستور برای تشکیل کمیته ویژه بررسی ابعاد و جزئیات حادثه خبر داد و گفت: بستر حمایتی از خانواده نیروی عملیاتی جان باخته در این حادثه ایجاد خواهد شد.

محمود امین نژاد، در خصوص حادثه آتش سوزی در خط انتقال محصول شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس اظهار کرد: این حادثه متاسفانه منجر به جان باختن یکی از نیروهای عملیات تعمیر خط لوله شد که در این خصوص ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، دستور ویژه‌ای برای جبران و ایجاد بستر حمایتی از خانواده آن مرحوم صادر شده است.

وی افزود: دستورات لازم جهت تشکیل کمیته بررسی ابعاد و جزئیات حادثه صادر شده تا در اسرع وقت گزارش کامل و دقیق حادثه تهیه و منتشر شود و در اختیار اذهان عمومی قرار گیرد.

شامگاه ۱۷ دی ماه حادثه در خط انتقال محصول شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس باعث بروز آتش سوزی و جان باختن یکی از نیروهای تعمیراتی در محل شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار