جاده مرگ همچنان قربانی می‌گیرد

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 دی 1401 | 10:47 ق.ظ
جاده مرگ همچنان قربانی می‌گیرد دبیر کانون جهانگردی شهرستان آبادان می‌گوید: جاده گردشگری اروندکنار به آبادان (موسوم به جاده مرگ) در حدود ۲۰ سال است که بدون تکلیف مانده و ۲ بانده نشده و این جاده هر ساله به علت تردد زیاد شاهد تصادفات ناگوار و دردناکی است. احمد امیری با اشاره به اینکه جاده اروندکنار به آبادان مسیر گذر […]

دبیر کانون جهانگردی شهرستان آبادان می‌گوید: جاده گردشگری اروندکنار به آبادان (موسوم به جاده مرگ) در حدود ۲۰ سال است که بدون تکلیف مانده و ۲ بانده نشده و این جاده هر ساله به علت تردد زیاد شاهد تصادفات ناگوار و دردناکی است.

احمد امیری با اشاره به اینکه جاده اروندکنار به آبادان مسیر گذر کاروان‌های راهیان نور به منطقه عملیاتی شلمچه است گفت: این مسیر از جاده‌های مهم گردشگری حوزه دفاع مقدس استان خوزستان به حساب می‌آید و کاروان‌ها و اتوبوس‌های راهیان نور از آن عبور می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: ایمن و استاندار نبودن این جاده می‌تواند برای کاروان‌های راهیان نور تهدیدی جدی به شمار آید. از این رو، توجه جدی و ورود و اقدام به موقع مسؤولان ذی‌ربط در این باره امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

وی اظهار کرد: متاسفانه چند مدت پیش یک زوج جوان در این جاده دچار حادثه و فوت شدند.

امیری تصریح کرد: عدم توجه به رفع این مشکل از سوی مسؤولان ذی‌ربط سبب شده تا هر از گاهی شاهد بروز تصادفات در این جاده و کشته و زخمی شدن جمعی از همشهریانمان باشیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار