نشان پژوهشگر برتر به یک نیشکری رسید

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 دی 1401 | 09:52 ق.ظ
نشان پژوهشگر برتر به یک نیشکری رسید در این جشنواره که با حضور فرمانده سپاه خوزستان، رئیس سازمان بسیج مهندسان استان، رئیس پارک و علم فناوری استان و نخبگان استانی برگزار شد، از دکتر عزیز کرملاچعب به عنوان پژوهشگر برتر تجلیل شد.

نشانِ پژوهشگر برتر چهارمین جشنواره «جهادگران عرصه علم و فناوری» استان خوزستان به پژوهشگر نیشکری رسید.

در این جشنواره که با حضور فرمانده سپاه خوزستان، رئیس سازمان بسیج مهندسان استان، رئیس پارک و علم فناوری استان و نخبگان استانی برگزار شد، از دکتر عزیز کرملاچعب به عنوان پژوهشگر برتر تجلیل شد.

کرملاچعب معاون کشاورزی کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر است. او پژوهش‌های متعددی در زمینه نیشکر و سایر محصولات کشاورزی دارد و مقالاتش در نشریات معتبر علمی به چاپ رسیده است.

تقویت روحیه خودباوری، امیدآفرینی، ایجاد انگیزه برای ارائه کارهای علمی و تخصصی‌محور، شناسایی استعدادهای نخبگان استان، توسعه و توجه ویژه به علم و فناوری و به‌کارگیری آن در صنایع خوزستان از اهداف برگزاری جشنواره‌های جهادگران عرصه علم و فناوری است.

در این جشنواره، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان به دستاوردهای علمی کشور در دهه‌های اخیر اشاره کرد و از مجموعه فعالان علمی و فناوری خواست تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار