پروژه جنگل حرا در ۱۰۰ هکتار از اراضی آبادان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 دی 1401 | 10:18 ق.ظ
پروژه جنگل حرا در ۱۰۰ هکتار از اراضی آبادان اجرا می‌شود نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی از اجرای پروژه جنگل حرا در ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرستان آبادان خبر داد و گفت: در این زمینه ۵۵ هزار اصله نهال تامین شده است. سید محمد مولوی ، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده از طریق سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور قرار است در ۱۰۰ […]

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی از اجرای پروژه جنگل حرا در ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرستان آبادان خبر داد و گفت: در این زمینه ۵۵ هزار اصله نهال تامین شده است.

سید محمد مولوی ، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده از طریق سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور قرار است در ۱۰۰ هکتار از اراضی مستعد کشاورزی شهرستان آبادان، پروژه جنگل حرا اجرایی شود.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در مناطق مورد نظر برای اجرای این طرح وجود دارد پس از کشت این ۱۰۰ هکتار، امکان توسعه آن نیز وجود دارد.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده از هفته آینده ۵۵ هزار اصله نهال تامین و در اختیار منابع طبیعی استان قرار خواهد گرفت.

مولوی ادامه داد: اجرای این طرح و کاشت نهال‌ها بر عهده اداره کل منابع طبیعی استان است و امیدواریم آن‌ها نیز به سرعت نسبت به اجرای این طرح در اراضی مستعد کشاورزی در آبادان اقدام کنند.

وی در خصوص اهداف اجرایی این طرح عنوان کرد: با اجرای پروژه جنگل حرا مناطقی از جمله جاده قفاس و همچنین مجاورت نهرها و رودخانه‌های آبادان سرسبز خواهد شد و حیات، نشاط و زندگی در این مناطق جاری خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پروژه جنگل حرا همچنین سبب توسعه گردشگری به ویژه در زمینه طبیعت‌گردی می‌شود و می‌تواند زمینه‌ساز جذب گردشگر بیشتر در آبادان و توسعه و رونق اقتصادی منطقه شود.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار