حکایت تکراری دپوی زباله‌ها در مناطق مختلف کلانشهر اهواز

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 دی 1401 | 09:03 ق.ظ
حکایت تکراری دپوی زباله‌ها در مناطق مختلف کلانشهر اهواز مدیرکل حوزه نظارت و اجرا بر خدمات شهرداری اهواز، توضیحاتی درخصوص علت جمع آوری نشدن زباله‌ها در مناطق مختلف این کلانشهر ارائه کرد.

محمد تقی پور با عذرخواهی شرایط نامناسب دپوی زباله‌ها در مناطق مختلف اهواز و ایجاد نارضایتی مردم، گفت: قرارداد‌های ۳ ساله خدمات شهری مناطق هشتگانه ۲۹ آذرماه به پایان رسیده است.

وی با اشاره به نارضایتی از عملکرد برخی پیمانکاران در زمینه جمع آوری زباله‌ها و پسماند‌های شهری، افزود: از ابتدای دی ماه پیمانکاران جدید کار خود را در این حوزه آغاز کرده اند.

تقی پور ادامه داد: تامین تجهیزات از سوی پیمانکاران و بازگشت وضعیت به روال عادی مسنلزم صبوری شهروندان است و در روز‌های آینده شاهد رفع مشکل و پاکسازی محله‌ها از زباله‌ها خواهیم بود.

مدیر کل حوزه نظارت و اجرا بر خدمات شهرداری اهواز می‌گوید: در ۴-۵ روز آینده بیش از ۶ هزار مخزن انباشت زباله در مناطق مختلف شهر جانمایی خواهند شد و این کار از منطقه یک آغاز می‌شود و به تدریج در منطقه ۸ نیز توزیع می‌شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه تامین و بکارگیری ماشین آلات تخصصی و با شرایط مناسب فنی در دستور کار است، اضافه کرد: پیمانکاران جدید با شرایط جدید آغاز به کار کرده اند و شرایط متفاوت خواهد شد.

تقی پور بر قراردادن زباله‌ها راس ساعت ۲۱ درب منازل از سوی شهروندان تاکید کرد و گفت: عملیات زباله گیری در شب انجام می‌شود و بیرون گذاشتن زباله نظم عمومی را مختل می‌کند.

وی افزود: همه عوامل در حوزه خدمات شهری ارائه خدمات به بهترین نحو است و انتظار داریم شهروندان نیز همکاری لازم را در این زمنه داشته باشند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار