دستگیری ۱۴۵ محکوم تحت تعقیب در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 19 دی 1401 | 09:17 ق.ظ
دستگیری ۱۴۵ محکوم تحت تعقیب در خوزستان جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح سه روزه رعد در خوزستان گفت : در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در اولین روز اجرای این طرح ۱۱۶ سارق و ۱۴۵ نفر محکوم متواری و تحت تعقیب دستگیر شدند.

سرهنگ حجت‌اله سفیدپوست در تشریح نتایج طرح رعد اظهار داشت : افزایش سطح امنیت و مقابله با برخی بزه ها مهمترین اهداف اجرای طرح رعد در این استان است.

وی با اشاره به کشف چهار خودرو و موتورسیکلت سرقتی، و توقیف ۲۶۵ خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش، عنوان داشت: در این طرح ۱۵۲ فقره انواع سرقت، هفت فقره پرونده تیراندازی، هشت قبضه سلاح جنگی، ۴۷ فشنگ جنگی، پنج تیغه خشاب کلاش و کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد ۱۵ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۵۲ معتاد متجاهر جمع آوری و ۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، بیان داشت: در این مرحله ۱۰ نفر عامل تیر اندازی و پنج نفر از دارندگان سلاح ومهمات دستگیر شدند.

سرهنگ سفیدپوست با بیان اینکه در اجرای این طرح مقدار یک هزارو ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، خاطر نشان کرد : در این رابطه برای متهمان پرونده تشکیل و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار