بازدید شهردار اهواز و رییس شورای شهر از منطقه کوی سیاحی

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 دی 1401 | 09:43 ق.ظ
بازدید شهردار اهواز و رییس شورای شهر از منطقه کوی سیاحی شهردار اهواز به همراه سیاوش محمودی رئیس شورای شهر در بازدیدی وضعیت کوی سیاحی را بررسی و با بزرگان و اهالی این منطقه در نشستی مشکلات را شنیده و راهبرد حل این مشکلات را تبیین و برای حل مشکلات کوی سیاحی از سوی مجموعه مدیریت شهری اعلام آمادگی کردند. رضا امینی در این بازدید خطاب […]

شهردار اهواز به همراه سیاوش محمودی رئیس شورای شهر در بازدیدی وضعیت کوی سیاحی را بررسی و با بزرگان و اهالی این منطقه در نشستی مشکلات را شنیده و راهبرد حل این مشکلات را تبیین و برای حل مشکلات کوی سیاحی از سوی مجموعه مدیریت شهری اعلام آمادگی کردند.

رضا امینی در این بازدید خطاب به شهروندان اظهار کرد: ما وظیفه داریم به مردم شهر خدمت کنیم، اما مردم مناطق مختلف شهر باید در کنار ما باشند و جلوی متخلفان را گرفته و در تطبیق فرهنگ شهروندی با استانداردهای موجود تلاش و همکاری کنند.

وی افزود: اگر مردم در مدیریت مسایل و مشکلات شهر به ما کمک نکنند ما هیچوقت توان حل مشکلات را نخواهیم داشت، حفاظت شهروندان و جلوگیری از تخلفات در ساخت و ساز و ادامه دار بودن رشد حاشیه شهر موجب تضعیف شهر و مردم می شود.

امینی آمادگی خود را برای آسفالت معابر اعلام کرد و گفت: شهرداری آمادگی اجرای آسفالت معابر این منطقه را دارد اما قبل از آن می بایست آبفا پروژه فاضلاب خود را آغاز و تکمیل کند تا پس از آن شهرداری کار خود را آغار کند.

محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این بازدید گفت: شهر حد یقفی میخواهد و ادامه دار بودن ساخت و سازهای غیر مجاز؛ شهرداری و شهر را در مشکلات خود بیشتر درگیر می کند.

وی افزود: ما در اختیار و خادم مردم هستیم و دیدن مشکلات شهروندان واقعا موجب تالم میشود اما حقیقت آن است که شهرداری کاملا آماده اجرای خدمات در منطقه است اما قبل از آن باید پروژه های زیرساختی مثل فاضلاب اجرا شود.

محمودی تصریح کرد: عدم آسفالت معابر یکی از اصلی ترین دلایلی است که موجب نازیبایی، آلودگی، تجمع زباله و به تبع آن مشکلات ثانویه دیگر می شود که با اجرای آن بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار