سازمان تاکسیرانی در خصوص بحث اضافه سرنشین «ضابط قضایی» نیست

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 دی 1401 | 11:10 ق.ظ
سازمان تاکسیرانی در خصوص بحث اضافه سرنشین «ضابط قضایی» نیست صفی خانی در خصوص مسئله اضافه سرنشین سرویس مدارس گفت: سازمان تاکسیرانی در خصوص بحث اضافه سرنشین «ضابط قضایی» نیست

به تازگی انتقاداتی در خصوص کرایه سرویس مدارس و همچنین اضافه سرنشین از سوی رانندگان مطرح شده که با مدیر سازمان تاکسیرانی در این خصوص صحبت کردیم.

صفی خانی گفت: نرخنامه مصوب شورای شهر بر اساس شیوه نامه و آیین نامه مصوب هیئت وزیران از سوی کارگروهی که متشکل از آموزش و پرورش شهرداری و نماینده انجمن اولیا و مربیان است به شورای شهر پیشنهاد می‌شود و شورا نیز این نرخنامه را بررسی و در صورت تصویب به فرمانداری ارسال می‌کنند.

او افزود: فرمانداری نیز آن را در هیئت تصویب بررسی می‌کند و فرماندار این نرخ را ابلاغ می‌نماید.

آقای صفی خانی می‌گوید که در این مراحل کارگروه ماده ۱۸ فقط به عنوان پیشنهاد دهنده است و هر سال این نرخ‌ها بررسی می‌شود و ممکن است تغییر کند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز همچنین یادآور شد در خصوص نظارت در سازمان تاکسیرانی و شهرداری بالغ بر ۳۵۰ مدرسه در ۴ ماه اخیر در حوزه گشت و بازرسی، بررسی شده اند.

این مقام مسئول گفت: سازمان تاکسیرانی در خصوص بحث اضافه سرنشین ضابط قضایی نیست و باید پلیس راهور این مسئله را پیگیری نماید.

او گفت: بخشنامه‌ای که بتوان لاستیک یا روغن به سرویس مدارس تعلق بگیرد نیست، اما در صورتی که سرویس مدارس، تاکسی باشند، به آن‌ها روغن و لاستیک تعلق می‌گیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار