ایمن سازی شرکت‌های نیشکری در برابر تهدیدهای سایبری

تاریخ انتشار: سه شنبه 20 دی 1401 | 10:56 ق.ظ
ایمن سازی شرکت‌های نیشکری در برابر تهدیدهای سایبری سمینار آموزشی «مدیریت امنیت اطلاعات» با همکاری مرکز مدیریت راهبردی افتا و اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات دوشنبه (۱۹دی ماه) در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد. در این سمینار که مدیران عامل کشت و صنعت‌های نیشکری حضور داشتند، دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر بر لزوم توجه به تهدیدهای فضای سابیری در […]

سمینار آموزشی «مدیریت امنیت اطلاعات» با همکاری مرکز مدیریت راهبردی افتا و اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات دوشنبه (۱۹دی ماه) در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

در این سمینار که مدیران عامل کشت و صنعت‌های نیشکری حضور داشتند، دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر بر لزوم توجه به تهدیدهای فضای سابیری در شرکت‌های نیشکری و ایمن سازی زیرساخت‌ها در برابر تهدیدات سایبری تاکید کرد.

در ادامه سمینار، رییس مرکز مدیریت راهبردی افتا (امنیت فضای تبادل اطلاعات) خوزستان، حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی برای ایجاد جامعه‌ای امن در قبال حملات سایبری را امری ضروری دانست. 

حسین حسینی‌فر افزود: باتوجه به اهمیت بحث سایبری در دستگاه‌های اجرایی استان و تهدیدهای احتمالی دشمن، مدیران استان نسبت به این حوزه باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی سازمان‌ها نسبت به امنیت اطلاعات غلفت دارند، بیان داشت، متاسفانه زمانی پی به اهمیت آن می‌برند که دیر شده و مورد حمله سایبری  قرار گرفته‌اند. 

حسینی‌فر در ادامه از پروژه استخدام هکرها از سوی کشورهای مختلف خبر داد و گفت، این کشورها برای سازماندهی حملات سایبری به استخدام هکرها روی آورده‌اند.

رییس مرکز مدیریت راهبردی افتای خوزستان در پایان بر ضرورت وجود مشاوران امنیت اطلاعات در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با تهدیدات سایبری و بالا بردن امنیت در فضای مجازی تاکید کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار