روحیه جهادی، جوهره ی رشد صنعت نفت است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 دی 1401 | 08:24 ق.ظ
روحیه جهادی، جوهره ی رشد صنعت نفت است مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: روحیه جهادی، جوهره ی رُشد صنعت نفت است و ترویج این روحیه در کل بدنه مناطق باید اتفاق بیفتد.

مهندس علیرضا دانشی در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت های تابعه که در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد با تأکید بر ضرورت تقویت پایه های وحدت در صنعت نفت، اظهار داشت: منظور از وحدت، اشتراکِ عمل در حفظ اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است. ما باید تلاش کنیم یک صدای واحد از دل مناطق نفت‌خیز منتقل شود و با صداهای دیگر و تفرقه های وحدت شکن مقابله گردد.

وی گفت: بعد از اینکه همگرایی انجام شد باید هم‌افزایی کنیم و برای توسعه و تعالی این صنعت به وحدت و همدلی با یکدیگر دست پیدا کنیم و پس از آن به هم افزایی و ارزش آفرینی بپردازیم. 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: دشمن تلاش می‌کند ما را مشغول به داشته های خودمان کند تا آن داشته ها تحلیل برود و در نهایت احساس بی هویتی به ما دست دهد و با این دیدگاه تصمیمات نادرست از سوی ما اتخاذ گردد. دنیایی از بی برنامگی ها و بی تدبیری ها ما را به این جا رسانده که در حال حاضر مولفه های نگه‌داشت ظرفیت ها در نفت کم انگیزه است لذا باید این صنعت را به ریل عقلانیت برگردانیم و تدبیری بدیع و نو برای ایجاد تحول موثر در صنعت نفت اتخاذ نماییم. 

وی با بیان این که در شرایط فعلی برخورداری از روحیه جهادی کمک شایانی به ایجاد تحول می کند، افزود: مشکلات روی زمین مانده را با شرایط عادی نمیتوان مرتفع کرد بلکه روحیه غیرتمندانه، مجاهدانه و ایثارگرانه ای لازم است. 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: روحیه جهادی، جوهره ی رُشد صنعت نفت است و ترویج این روحیه در کل بدنه مناطق باید اتفاق بیفتد.

به گفته ی این مقام مسئول، اگر بپذیریم شرایط مان خاص است فکر عمل و تلاش مان هم خاص می شود و موثرتر عمل می‌کنیم.

وی همچنین از کلیه مدیران شرکت های تابعه مناطق نفتخیز جنوب خواست تا با برگزاری جلسات هم اندیشی به تبادل آرا و تشریک مساعی با یکدیگر بپردازند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار