توسعه و پیشرفت صنعت نفت مرهون مدیریت جهادی است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 دی 1401 | 10:43 ق.ظ
توسعه و پیشرفت صنعت نفت مرهون مدیریت جهادی است جانشین مدیرعامل در شرکت های بهره بردار در جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با مدیران شرکت های تابعه که در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد، با بیان این که صنعت نفت نیازمند مدیران جهادی است گفت: توسعه و پیشرفت صنعت نفت مرهون مدیریت جهادی است و مدیران […]

جانشین مدیرعامل در شرکت های بهره بردار در جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با مدیران شرکت های تابعه که در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد، با بیان این که صنعت نفت نیازمند مدیران جهادی است گفت: توسعه و پیشرفت صنعت نفت مرهون مدیریت جهادی است و مدیران این حوزه برای برون رفت از مشکلات فعلی و پیشرفت های آتی نیازمند روحیه جهادی هستند.

مهندس محسن دهان زاده گفت: یک مدیر، باید به معنای واقعی کلمه مُجاهد باشد تا بتواند مدیریت جهادی بکند. هرکدام از دو عنصر مدیریت و جهاد را نداشته باشد خروجی عملکرد او مدیریت جهادی نخواهد بود. 

وی گفت: مدیریت جهادی تلفیقی از مدیریت و روحیه جهادی است. نکته بارزی که در مدیریت جهادی مطرح است انجام کارها به نیت قربت الی الله است به این معنا که در انجام تمام کارهای صنعتی و غیرصنعتی باید بیش تر از هرچیز رضایت و خشنودی پروردگار را مدنظر داشته باشیم. 

جانشین مدیرعامل در شرکت های بهره بردار افزود: وقتی نیت خالصانه و برای رضای خداوند متعال باشد و در کنار آن مدیریت علمی نیز لحاظ گردد قطعا مُنجر به خدمت صادقانه و مثمرثمر به مردم خواهد بود.

 دهان زاده ادامه داد: مدیران جهادی علاوه بر مُجهز بودن به ایمان، اخلاص و اخلامداری باید وفاق اندیشی و وحدت اندیشی را با عناصری چون برنامه ریزی، عمل بهنگام، کار باکیفیت و مسئله و نیازمحوری به انجام رسانند.

به گفته ی این مقام مسئول، وظیفه ذاتی، شرعی، عرفی و قانونی ما این است که به طور مداوم فاصله ی جایگاه فعلی مان را با شرایط مطلوب تجزیه و تحلیل کنیم و برای رسیدن به آن موضوع مسئله طرح کنیم و با نگاه نیاز محوری چالش های فرارو را مرتفع نماییم.

دهان زاده گفت: سازمانی جهادی است که تیم‌های چندنفره تخصصی که دارای اختیارات کافی باشند نسبت به شناسایی چالش ها و کمبودها اقدام نموده و پس از آن بدون تشریفات و با استفاده از ظرفیت های جدید گام موثری برای حل خلاقانه آن مشکلات، بردارند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار