یاسین کاوه پور خبر داد : راه اندازی تاکسی و تور گردشگری دریایی در دستور کار شهرداری آبادان قرار دارد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 22 دی 1401 | 09:19 ق.ظ
یاسین کاوه پور خبر داد : راه اندازی تاکسی و تور گردشگری دریایی در دستور کار شهرداری آبادان قرار دارد شهردار آبادان، گردشگری را مقوله بسیار مهمی خواند و گفت: در آبادان اقدامات و کارهای نشده بسیار زیادی وجود دارد که می توان با برنامه ریزی و هدف گذاری آنها را به سرانجام برسانیم. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ کاوه پور، به راه اندازی اسکله تفریحی در حاشیه ساحل رودخانه […]

شهردار آبادان، گردشگری را مقوله بسیار مهمی خواند و گفت: در آبادان اقدامات و کارهای نشده بسیار زیادی وجود دارد که می توان با برنامه ریزی و هدف گذاری آنها را به سرانجام برسانیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ کاوه پور، به راه اندازی اسکله تفریحی در حاشیه ساحل رودخانه اروند رود نیز اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه روند اجرایی پروژه ساحل سازی رودخانه اروند که بعد از اسکله سوخت رسانی صیادی واقع شده است به دلیل مشکلاتی عملیات آن به کندی پیش می رفت پس از بازدید از این پروژه دستورات لازم در خصوص پیشرفت سریع آن صادر شد تا حداقل نیمی از این پروژه تا دهه فجر و پیش از عید نوروز به بهره برداری برسد.

شهردار آبادان ادامه داد: چندین سال است که اسکله تفریحی ساحل رودخانه اروند مخروبه و به حال خود رها شده و این در صورتی است که می توان با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه آزاد اروند این اسکله تفریحی را بازسازی، بهسازی، زیباسازی و راه اندازی کنیم.

وی در پایان راه اندازی اسکله تفریحی و لایروبی رودخانه اروند رود را عامل ایجاد فضایی زیبا و با نشاط برای شهروندان و گردشگران برشمرد و تاکید کرد: پیگیری راه اندازی تاکسی دریایی و تور گردشگری دریایی در دستور کار شهرداری آبادان قرار دارد که امید است با راه اندازی اسکله تفریحی تا عید نوروز بتوانیم از آن بهره برداری کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار