اتاق بازرگانی اهواز در عراق مرکز تجاری تاسیس می کند

تاریخ انتشار: شنبه 24 دی 1401 | 08:15 ق.ظ
اتاق بازرگانی اهواز در عراق مرکز تجاری تاسیس می کند نایب رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق از انجام فرآیند‌های قانونی برای تاسیس مرکز تجاری این اتاق در کشور عراق خبر داد .
 

شهلا عموری اظهار کرد: خوزستان از ظرفیت‌های اقتصادی قابل توجهی در حوزه صادرات برخوردار است که معرفی این توانمندی‌ها، می‌تواند به توسعه مبادلات تجارت خارجی کشورمان منجر شود.

وی افزود: خوزستان آمادگی پذیرش هیات‌های تجاری تخصصی از کشور‌های مختلف به ویژه از چین، پاکستان، قزاقستان، ازبکستان و روسیه را دارد.

رییس اتاق بازرگانی اهواز از انجام فرآیند‌های قانونی برای تاسیس مرکز تجاری این اتاق در کشور عراق خبر داد و گفت: اتاق بازرگانی اهواز در عراق مرکز تجاری تاسیس می‌کند.

عموری ادامه داد: در این راستا همکاری رایزن‌های تجاری کشورمان در سفارتخانه‌های مختلف می‌تواند به رشد صادرات و این مبادلات کمک بسیار زیادی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی اهواز از ابتدای امسال پذیرش هیات‌های تجاری مختلف را در برنامه‌های کاری خود داشته است، عنوان کرد: حضور این هیات‌ها تاکنون در توسعه همکاری‌های اقتصادی بخصوص با کشور عراق تاثیرگذار بوده است.

نایب رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق تصریح کرد: فعالیت‌های بین المللی اتاق بازرگانی اهواز در قالب پذیرش هیات‌های تجاری، روند مطلوبی داشته و به صورت همزمان، ظرفیت‌های اقتصادی استان‌های مختلف کشورمان به تجار کشور‌های خارجی بخصوص کشور عراق معرفی شده‌اند.

 
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار