طرح بهسازی محور ایذه – دزپارت با شتاب در حال اجرا است

تاریخ انتشار: شنبه 24 دی 1401 | 10:49 ق.ظ
طرح بهسازی محور ایذه – دزپارت با شتاب در حال اجرا است مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه عملیات بهسازی محور ایذه – دزپارت شامل احداث باند سبقت و اجرای روکش آسفالت با شتاب در حال اجرا است گفت:عملیات تعریض و افزایش باند سواره رو این محور تا پایان امسال تکمیل می ‌شود.

محمد جولانژاد شنبه در گفت وگو با خبرنگار با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون در محدوده سه راهی غیزانیه به سمت هفتکل و باغملک سه پروژه لکه گیری و روکش آسفالت اجرا و به بهره برداری رسیده و در ۲ مقطع آن عملیات‌ درحال انجام است اظهار داشت: محور ایذه – اصفهان یکی از محورهایی است که به واسطه اهمیت ارتباطی و ترانزیتی میان خوزستان و چهار استان مجاور، مورد توجه ویژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان قرار دارد.

وی افزود: بهسازی ۱۰ کیلومتر از محور هفتکل، باغملک به سمت ایذه نیز در دستور کار این دستگاه اجرایی قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار کرد:با هدف رفاه حال کاربران جاده ای ، عملیات روکش آسفالت مقطع ورودی و کمربندی ایذه به طول پنج کیلومتر نیز در سال گذشته اجرا شد.

جولانژاد ضمن تاکید بر اهمیت محور ایذه – دزپارت خاطر نشان کرد: این محور به دلیل ترافیک بالا و سنگین و عدم بهسازی مناسب در سال های گذشته دچار خرابی‌ شده و در مقاطعی از این محور رویه جاده کاملا از بین رفته که باعث نارضایتی رانندگان و کاربران جاده ای شده بود که با پیگیری بزرگترین طرح روکش آسفالت خوزستان به طول ۲۷ کیلومتر ” از مجموع ۵۰ کیلومتر کل مسیر” اجرا شد.

وی افزود: عملیات احداث باند افزایشی سبقت به طول ۴.۵ کیلومتر با هدف رفع نقاط حادثه خیز، تسهیل ترافیک و کاهش گره های ترافیکی مهر ماه امسال در محور ایذه – دزپارت به اتمام رسید و اجرای ۲ کیلومتر دیگر در دستور کار است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.این امر سهم بسیاری در تامین ایمنی سفر، رضایتمندی کاربران جاده‌ای و افزایش کیفیت تردد خواهد داشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه تعریض و توسعه زیرساختهای جاده ای اساسا وظیفه ذاتی شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور می باشد عنوان کرد: شرکت یاد شده طرح بزرگ ایجاد باند دوم این مسیر را در دستور کار دارد و فازهای مختلف و تونل‌های آن در حال اجرا می باشد که با تکمیل و بهره برداری از آن شاهد ارتقای قابل توجه ایمنی سفر، تسهیل تردد در این محور خواهیم بود.

خوزستان دارای ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه است که ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن راه روستایی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار