مهندس تقی زاده در بازدید جهادگران سلامت کشوری از تاسیسات شرکت آغاجاری عنوان‌نمود: معرفی توانمندیها و چالشهای صنعت نفت به جامعه از مصادیق جهاد تبیین است .

تاریخ انتشار: شنبه 24 دی 1401 | 16:12 ب.ظ
مهندس تقی زاده در بازدید جهادگران سلامت کشوری از تاسیسات شرکت آغاجاری عنوان‌نمود: معرفی توانمندیها و چالشهای صنعت نفت به جامعه از مصادیق جهاد تبیین است . مهندس تقی زاده در بازدید جهادگران سلامت کشوری از تاسیسات شرکت  آغاجاری عنوان‌نمود: معرفی توانمندیها و چالشهای صنعت نفت به جامعه از مصادیق جهاد تبیین است .صبح روز جمعه ۲۳ دیماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها گروهی از جهادگران سلامت کشوری از واحد گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ در شرکت بهره […]

مهندس تقی زاده در بازدید جهادگران سلامت کشوری از تاسیسات شرکت  آغاجاری عنوان‌نمود:
معرفی توانمندیها و چالشهای صنعت نفت به جامعه از مصادیق جهاد تبیین است .صبح روز جمعه ۲۳ دیماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها گروهی از جهادگران سلامت کشوری از واحد گاز و گاز مایع ۱۰۰۰ در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بازدید کردند.
در این بازدید مدیر عامل شرکت آغاجاری ضمن ارج گذاری و پاسداشت خدمات شایان گروه جهادگران سلامت کشوری عنوان نمود: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری محتاج تفکر و فرهنگ جهادی است.
مهندس جواد تقی زاده با اشاره به گفتمان جهاد تببین در تمامی عرصه ها عنوان کرد: چالشها،پیچیدگیها و توانمندیهای صنعت نفت که بعنوان پیشران چرخ اقتصادی کشور قلمداد میگردد نیازمند معرفی و آشنایی اقشار مختلف جامعه با این صنعت پرافتخار است.
گروه جهادگران سلامت بقیه الله متشکل از ۴۷ پزشک متخصص و فوق تخصص از سراسر کشور با پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به مدت سه روز به ارائه خدمات رایگان پزشکی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان های امیدیه و آغاجاری و روستاهای مجاور پرداختند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار