توسعه شبکه تلفن همراه در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 25 دی 1401 | 08:30 ق.ظ
توسعه شبکه تلفن همراه در خوزستان شبکه ارتباطی همراه اول در خوزستان با نصب و راه اندازی ۲۶ سایت پر سرعت جدید توسعه پیدا کرد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت:با توجه به توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی به ویژه شبکه فیبر نوری و به منظور پایداری ارتباطات و فراهم شدن شرایط توسعه همه جانبه و برقراری عدالت ارتباطی در راستای کسب رضایت مشترکان تلفن همراه، با تلاش متخصصان و کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار مخابرات منطقه خوزستان از ابتدای امسال تا کنون ۲۶ سایت پرسرعت در شهرستان‌های استان پس از مکان یابی و تملک سایت‌ها نصب و راه اندازی شد.

رحیم فلاح زاده افزود:در این طرح با همت کارشناسان و تیم‌های فنی و تلاشگران عرصه ارتباطات ۷۱ تکنولوژی به روز نصب و به شبکه تلفن همراه اضافه شده است که بر اساس کار کارشناسی و زمان بندی طبق برنامه، بخشی از پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار در استان پیش رفته و ادامه این پروژه همچنان در حال اجراست.

وی ادامه داد:با وارد مدار شدن این سایت‌های پر سرعت به شبگه گسترده همراه اول استان و با کاهش بار ترافیکی، پوشش آنتن دهی و کیفیت ارتباطی مشترکان بهبود و افزایش یافت. همچنین دریافت و ارسال اطلاعات دیتایی صوت و تصویر بین مشترکان با سرعتی مطلوب تبادل می‌شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار