مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد

تشکیل قرارگاه شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 دی 1401 | 09:05 ق.ظ
تشکیل قرارگاه شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تشکیل قرارگاه جهادی با هدف شناسایی و بازگرداندن کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد، با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه جهادی عدالت، اظهار کرد: قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، با هدف کمک به آموزش و پرورش در همه حوزه‌ها با استفاده از نیروی جهادگر است. اجرای طرح شهید محمودوند نیز ذیل این قرارگاه است که شناسایی و بازگرداندن کودکان و نوحوانان بازمانده از تحصیل را برعهده دارد.

وی افزود: یکی از اهداف مهم تشکیل این قرارگاه در خوزستان، شناسایی کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دستیابی همه آن‌ها به امکانات آموزشی است.

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه این طرح با همکاری دیگر نهادهای استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: برای اجرایی کردن این طرح، تفاهم‌نامه‌هایی با شرکای راهبردی آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی(ره)، ثبت احوال کشور، اداره گذرنامه، بهزیستی و وزارت کشور منعقد خواهد شد.

حمیدی‌نژاد عنوان کرد: مقرر شده است که بنیاد برکت و بنیاد علوی، سازمان اوقاف، سازمان‌های مردم نهاد و شهرداری نیز در این طرح مشارکت کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار