همکاری جهاددانشگاهی و استاندارد خوزستان در راستای ارتقای کیفیت و استاندارد

تاریخ انتشار: دوشنبه 26 دی 1401 | 10:56 ق.ظ
همکاری جهاددانشگاهی و استاندارد خوزستان در راستای ارتقای کیفیت و استاندارد مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از مقوله استاندارد گفت: این امر باعث می‌شود مردم نسبت به بهبود کیفیت مطالبه‌گری داشته باشند. علی داوودی در نشست با مهندس رحیم امیری سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از تلاش برای همکاری با این مجموعه دانشگاهی در راستای ارتقای کیفیت و استاندارد خبر داد. وی […]

مدیرکل استاندارد خوزستان با اشاره به اهمیت آگاهی مردم از مقوله استاندارد گفت: این امر باعث می‌شود مردم نسبت به بهبود کیفیت مطالبه‌گری داشته باشند.

علی داوودی در نشست با مهندس رحیم امیری سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از تلاش برای همکاری با این مجموعه دانشگاهی در راستای ارتقای کیفیت و استاندارد خبر داد.

وی در این نشست عنوان کرد: اداره کل استاندارد و سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در زمینه فرآیند آموزش می‌توانند به اشتراکات متعددی برسند که قابلیت اجرایی دارند و همین اشتراکات باعث هم‌افزایی خواهد شد.

 

علی داوودی مدیرکل استاندارد خوزستان

مدیرکل استاندارد خوزستان به اهمیت آگاهی مردم از مقوله استاندارد اشاره کرد و گفت: این امر باعث می‌شود مردم نسبت به بهبود کیفیت مطالبه‌گری داشته باشند. در این راستا باید ظرفیت نظارتی مردم را بیشتر و آن‌ها را با مقوله استاندارد آشنا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت جهاد دانشگاهی در زمینه ارتقا کیفی استاندارد اشاره کرد و افزود: باور و اعتقاد داریم که می‌توان از این ظرفیت و استعداد موجود در مجموعه جهاد دانشگاهی خوزستان بهره برد.

در این نشست مهندس رحیم امیری سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ضمن اعلام آمادگی این مجموعه برای همکاری با اداره کل استاندارد خوزستان، ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی خوزستان را در حوزه‌های مختلف برشمرد.

 

رحیم امیری سرپرست جهاد دانشگاهی خوزستان

وی در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی در خصوص استاندارد، انجام نظرسنجی و نیازسنجی در حوزه‌های صنعتی و غیرصنعتی، تعریف رشته‌های دانشگاهی مورد تقاضا در زمینه استاندارد، همکاری اعضای هیئت علمی جهاددانشگاهی در خصوص تدوین استانداردها، طراحی سامانه‌های اطلاعاتی و ایجاد بسترهای انتقال داده و انجام پروژه‌های تخصصی در زمینه بازرسی فنی کالا برای همکاری با اداره کل استاندارد خوزستان اعلام آمادگی کرد.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار