تاکید شهردار اهواز بر لزوم آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 دی 1401 | 08:22 ق.ظ
تاکید شهردار اهواز بر لزوم آماده سازی شهر برای استقبال از نوروز جلسه شورای اداری شهرداری اهواز با حضور رضا امینی شهردار اهواز، معاونین و مدیران شهرداری  برگزار شد. در این جلسه شهردار اهواز بر لزوم آماده سازی شهر برای ایام نوروز خبر داد. امینی گفت: همه مناطق و سازمانها باید از هم اکنون زمینه استقبال از عید نوروز را فراهم کرده و شهر را آماده حضور […]

جلسه شورای اداری شهرداری اهواز با حضور رضا امینی شهردار اهواز، معاونین و مدیران شهرداری  برگزار شد. در این جلسه شهردار اهواز بر لزوم آماده سازی شهر برای ایام نوروز خبر داد.

امینی گفت: همه مناطق و سازمانها باید از هم اکنون زمینه استقبال از عید نوروز را فراهم کرده و شهر را آماده حضور میهمانان نوروزی کنیم.

وی همچنین بر افتتاح چندین پروژه در دهه فجر تاکید و تصریح کرد: ۲۴ پروژه آماده بهره برداری هستند که در دهه فجر افتتاح می شوند.

شهردار اهواز ادامه داد: تقاطع میدان دانشگاه، پارک ریحانه، کارخانه بازیافت نخاله، مجموعه های ورزشی چمن مصنوعی، ایستگاه آتش نشانی هلالی، احداث مسیر شهید علاف و بهسازی پل نهم، زیرسازی و آسفالت شهرک پرواز، خط آب سطحی و خام جمهوری و ایستگاه مربوطه، بهسازی میادین مجاهد و پنج اصلاح هندسی مهم، زیرسازی و آسفالت و احداث معابر فاز یک کوی علوم پزشکی، زیرسازی و آسفالت و احداث معابر کوی طاهر، زیرسازی و آسفالت و احداث معابر مندلی و کروشات، رونمایی از اتوبوس ها و ون های و بهسازی پایانه آزادگان ، افتتاح استودیو شهر، افتتاح جاده ساحلی ربیع، زیرسازی و آسفالت کوی جانبازان ۲، احداث مسیر چهل متری رزمندگان کوی طلاب، رونمایی از ماشین آلات جدید موتوری، احداث مسیر سپنتا به دانشگاه پیام نور، زیرسازی و آسفالت باند دوم بلوار مهدیس، بازارچه ها، پارکهای محله ای و محرومیت زدایی منطقه ۷ از جمله پروژه هایی هستند که در دهه فجر به بهره برداری می رسند.

شهردار اهواز همچنین بر لزوم جمع آوری نخاله های سطح شهر تاکید و تصریح کرد: این موضوع به شکل جدی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین از عدم صدور مجوز برای حفاری خیابانها با توجه به نزدیکی ایام نوروز خبر داد.

برپایه این گزارش بررسی دستور العمل نحوه صدور و کنترل مجوزهای حفاری در کلان شهر اهواز از جمله موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود.

گفتنی است در این جلسه معاونین و مدیران مناطق گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار