جشن روز زن؛ ویژه بانوان کارمند سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 دی 1401 | 10:10 ق.ظ
جشن روز زن؛ ویژه بانوان کارمند سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان به مناسبت فرا رسیدن زادروز با سعادت حضرت فاطمه (س)، جشن روز زن؛ ویژه بانوان کارمند سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان با حضور حمید رضا فلاح مدیرکل این سازمان برگزار شد.

فلاح در این آیین ضمن تبریک روز زن به بانوان شرکت کننده در این مراسم، پیرامون شخصیت والای حضرت زهرا (س)، مقام مادر و زنان اسطوره و الگو که نامشان در قرآن کریم آمده است، سخن گفت.
مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با بیان اینکه حقوق و مزایای کارکنان این سازمان بسیار پایین است؛ اذعان کرد: بحث معیشت کارکنان جزو اولویت های مدیریت این سازمان است. در تلاش هستیم حقوق و مزایای کارکنان سازمان صمت را افزایش دهیم .
وی در ادامه گفت: کارهای بسیار خوبی در حال انجام است؛ در حوزه رفاهیات در تلاش هستیم در حد استانداردهای کشوری باشیم.
فلاح با بیان اینکه پیگیری های لازم برای پرداخت مطالبات انجام شده است ، اظهار کرد: حقوق و دستمزد شما در برابر وظایفی که دارید بسیار پایین است و این موضوع جزو دغدغه هایمان است انشالله که بتوانیم تمهیدات لازم را در رفع این موضوع انجام دهیم.
مدیرکل سازمان صنعت ، معدن و تجارت به بحث ارتقاء شاخص و جایگاه بانوان در سازمان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بانوان این سازمان دارای تحصیلات و بازدهی بسیار خوبی هستند به طور حتم در جایگاه های مدیریتی با توجه به پتانسیل هایی که دارند استفاده خواهد شد .
وی در پایان گفت: قدردان زحمات شما بانوان عزیز هستیم انشالله بتوانیم در حوزه های مختلف کاری کنار هم باشیم و سازمانی پویا و فعال را داشته باشیم.

سخنرانی، مولودی خوانی و مسابقه ‌از برنامه های این جشن بود.
در این مراسم از بانوان شرکت کننده، با اهدای گلدان های گل و لوح یادبود تقدیر شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار