قراردادهای واگذاری راکد در شهرک‌های خوزستان تعیین‌تکلیف می‌شوند

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 دی 1401 | 09:22 ق.ظ
قراردادهای واگذاری راکد در شهرک‌های خوزستان تعیین‌تکلیف می‌شوند مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بر فعال سازی قراردادهای واگذاری حق بهره‌برداری راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد . علی مهدی پور با اشاره به تشکیل هیات حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهار کرد: فعال‌سازی قراردادهای واگذاری حق بهره‌برداری راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان بر فعال سازی قراردادهای واگذاری حق بهره‌برداری راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد .

علی مهدی پور با اشاره به تشکیل هیات حل اختلاف و داوری در شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهار کرد: فعال‌سازی قراردادهای واگذاری حق بهره‌برداری راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باید در دستور کار قرار گیرد و به صورت جدی تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی با اشاره به بررسی بیش از ۸۰ پرونده در این خصوص افزود: بخش عمده‌ای از قراردادها، مربوط به متقاضیانی است که با وجود تخصیص زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به تعهدات خود عمل نکرده‌اند و از این رو باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین تحویلی شروع به ساخت نکنند و زمین‌های خریداری شده را راکد نگه دارند، طبق دستورالعمل و دفترچه قرارداد حق بهره‌برداری شهرک‌های صنعتی کشور با آن‌ها برخورد قانونی انجام خواهد شد.

مهدی پور با بیان اینکه تعیین تکلیف قراردادهای راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با جدیت ادامه دارد، عنوان کرد: در این زمینه تعیین تکلیف ۵۰۰ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر نوع واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌ صورت الکترونیکی انجام می‌شود و افراد می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان صنایع کوچک، زمین‌ها را مشاهده و زمین موردنیاز خود را انتخاب کنند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار