لغو و تاخیر ۵ پرواز فرودگاه اهواز به دلیل شرایط نامناسب جوی

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 دی 1401 | 10:29 ق.ظ
لغو و تاخیر ۵ پرواز فرودگاه اهواز به دلیل شرایط نامناسب جوی به دلیل شرایط نامناسب جوی، بارندگی و کاهش دید ۲ پرواز فرودگاه بین المللی اهواز باطل و برای ۳ پرواز دیگر نیز تاخیر اعلام شده است. بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز از ساعات ابتدایی صبح امروز ۲۷ دی ماه وقوع بارش در اهواز، شرایط نامناسب جوی در آسمان و همچنین کاهش دید در […]

به دلیل شرایط نامناسب جوی، بارندگی و کاهش دید ۲ پرواز فرودگاه بین المللی اهواز باطل و برای ۳ پرواز دیگر نیز تاخیر اعلام شده است.

بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز از ساعات ابتدایی صبح امروز ۲۷ دی ماه وقوع بارش در اهواز، شرایط نامناسب جوی در آسمان و همچنین کاهش دید در فرودگاه اهواز دو پرواز شماره ۲۵۵۰ و ۲۵۵۱ هواپیمایی کارون در مسیر خارگ- اهواز- خارگ باطل شده است.

همچنین برای پرواز ورودی هواپیمایی کارون به شماره ۲۶۴۲ از مبدا تهران، پرواز شماره ۴۵۶۲ هواپیمایی ماهان از مبدا شیراز و پرواز شماره ۲۶۵۰ هواپیمایی کارون از مبدا عسلویه تا اطلاع ثانوی تاخیر اعلام شده است.

بنا بر اعلام احسان الواری نژاد معاون عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز در حال حاضر دید در این فرودگاه کمتر از ۵۰۰ متر است و از این انجام برخی پروازها به دید شرایط دید امکان پذیر نیست.

روز گذشته نیز وقوع مه سنگین در فرودگاه باعث لغو و تاخیر بیش از ۱۰ پرواز در این فرودگاه شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار