حسین زاده:

همچنان مراجعه کودکان با علائم  تنفسی به بیمارستان ابوذر اهواز بالا است

تاریخ انتشار: سه شنبه 27 دی 1401 | 09:38 ق.ظ
همچنان مراجعه کودکان با علائم  تنفسی به بیمارستان ابوذر اهواز بالا است رئیس بیمارستان ابوذر اهواز از افزایش مراجعه کودکان با علائم تنفسی در این بیمارستان خبر داد.
محسن حسین زاده می‌گوید:  همچنان مراجعه کودکان با علائم  تنفسی به بیمارستان ابوذر بالا است، ولی با مدیریت و تمهیداتی که اندیشیده شده حداکثر خدمات به بیماران ارائه می‌شود و  کادر پزشکی و پرستاری نهایت تلاش خود را برای درمان و کنترل بیماری انجام می دهند. 

او با بیان اینکه مهمترین کار پیشگیری از از ابتلا به بیماری است، ادامه داد: مهم است که هم استانی‌های عزیز نکات بهداشتی را رعایت کنند و باید همه با  هم بیماری را کنترل کنیم.

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز  با اشاره به اینکه بهداشت فردی از همه موارد مهمتر است از  والدین خواست  نحوه رعایت نکات بهداشت فردی در مدارس را  به فرزندان خود گوشزد کنند.

آقای حسین زاده  به والدین  توصیه کرد که از رفتن دانش آموزان بیمار به مدرسه  جلوگیری کنند و از مدیران مدارس خواست  به این مسئله توجه کنند.  

او با بیان اینکه شدت این بیماری در کودکان زیر یک سال  و نوزادان بیشتر است، ادامه داد:   مادران باید قبل از پختن غذا  دست‌های خود را خوب بشویند و در صورت ابتلای اعضای خانواده فاصله خود را با کودکان حفظ و از بوسیدن و بغل کردن آنان خوددداری کنند.

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: با توجه به افزایش  مراجعه به بیمارستان ابوذر، مرکز آموزشی و درمانی گلستان اهواز، بیمارستان علامه کرمی، بیمارستان میلاد، بیمارستان امیرالمومنین (ع) و بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز نیز به عنوان مراکز پشتیبان بیمارستان ابوذر، آماده خدمات‌رسانی به بیماران هستند و همه بیمارستان‌های خصوصی دارای بخش‌های کودکان نیز این بیماران را پذیرش می‌کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار