برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه (س)، زادروز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و آئین بزرگداشت روز زن و مقام مادر در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 دی 1401 | 08:30 ق.ظ
برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه (س)، زادروز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و آئین بزرگداشت روز زن و مقام مادر در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و زادروز بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، جشن بزرگداشت روز زن در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.    در این همایش پرشور که در روز دوشنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های کوی فدائیان اسلام باحضور مدیرعامل، جمعی از مدیران عامل شرکت های تابعه، مدیران، رؤسای ادارات […]

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و زادروز بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)، جشن بزرگداشت روز زن در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

 

 در این همایش پرشور که در روز دوشنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های کوی فدائیان اسلام باحضور مدیرعامل، جمعی از مدیران عامل شرکت های تابعه، مدیران، رؤسای ادارات ستادی و میهمانان خارج از سازمان به همراه گروهکثیری از کارکنان بویژه بانوان مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

 

در این مراسم مدیرعامل محترم ضمن خیر مقدم به مهمانان و شرکت کنندگان در این همایش و تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و زادروز امام خمینی(ره) با برشمردن ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان الگوی تمام عیار و اسوه کامل بانوان، خاطرنشان ساخت: در هیچ برهه ای از تاریخ، زنان این مرز و بوم از چارچوب شرافت و عفت خارج نگردیده‌اند تا جائیکه پاسخ قاطع و تودهنی کم حجاب ها نسبت به دعوت کنندگان به کشف حجاب در مقطع حساس کنونی مایه مباهات است.

 

 مهندس علیرضا دانشی با تبیین جایگاه زن به مثابه مرکز ثقل جامعه بشری متذکر گردید: بزرگان این مرزوبوم همچون سردار غیور اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در دامان مادران شایسته پرورش یافته اند لذا بانوان این ظرفیت بایسته را دارند که منشاء تحول بنیادین در پیشبرد اهداف جامعه معاصر قلمداد گردند.

 الگوهای ما شخصیت‌های بی نظیری هستند که در کنار مردان می‌توانند در جهت ارتقا سطح کیفی زندگی بشری اقدامات موثری را انجام دهند و مردان بدون همسران موفق، قطعاً در نیل به اهداف بزرگ توفیق نخواهند داشت.

 

در ادامه این مراسم سیده طاهره موسوی، رئیس امور مکانیزه و منشی‌گری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پیام تصویری با تبریک روز زن و گرامیداشت مقام مادر ضمن برشمردن فعالیت های فرهنگی بانوان شاغل در مناطق نفت خیز جنوب از تلاش آنها در شرکت قدردانی کرد و گفت: در مناطق نفت خیز جنوب ۱۶۱۵ نفر خانم شاغل حضور دارند که ۶۵ نفر از آنها در سمت های کارشناسی و بالاتر عهده دار مسئولیت های مهم /مدیریتی در سازمان می‌باشند.

 

 این مراسم که با حضور و استقبال پرشور بانوان شاغل و با برگزاری برنامه‌های شاد و هنری با حضور هنرمندان مطرح کشوری و استانی از جمله تقدیر از بانوان فرهیخته شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب و بانوان خیر نفتی و اهداء جوایز به آنان، موسیقی محلی، موسیقی پاپ، برگزاری مسابقه با طرح سوال در سالن و اهداء جوایز به پایان پذیرفت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار