شهردار آبادان : ٢٠ گروه عملیاتی برای دفع آبهای سطحی در مناطق مختلف آبادان فعال هستند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 28 دی 1401 | 09:24 ق.ظ
شهردار آبادان : ٢٠ گروه عملیاتی برای دفع آبهای سطحی در مناطق مختلف آبادان فعال هستند شهردار آبادان با اشاره به بارندگی های اخیر و به منظور پیشگیری از آبگرفتگی گفت: ۲۰ گروه عملیاتی شهرداری برای دفع آبهای سطحی در مناطق مختلف آبادان فعال هستند. یاسین کاوه‌پور اظهار داشت: از شب گذشته تمامی نیروهای خدمات شهری و مدیران شهرداری برای دفع آبهای سطحی در مناطقی که دچار آبگرفتگی شدند در حالت […]

شهردار آبادان با اشاره به بارندگی های اخیر و به منظور پیشگیری از آبگرفتگی گفت: ۲۰ گروه عملیاتی شهرداری برای دفع آبهای سطحی در مناطق مختلف آبادان فعال هستند.
یاسین کاوه‌پور اظهار داشت: از شب گذشته تمامی نیروهای خدمات شهری و مدیران شهرداری برای دفع آبهای سطحی در مناطقی که دچار آبگرفتگی شدند در حالت  آماده باش هستند.

وی افزود: همه سازمان‌های مرتبط این شهرداری، پرسنل و ماشین‌آلات آمادگی کامل داشته و در صورت وجود هرگونه مشکل در شهر به صورت عملیاتی وارد صحنه می‌شوند.

شهردار آبادان گفت: روان‌آبهای متاثر از باران توسط ۲۷ سپتیک و ۶۰ پمپ از سطح شهر در حال تخلیه هستند.

کاوه‌پور بیان کرد: معاونین شهرداری، مدیران مناطق سه گانه و سازمان های تابعه همراه با زیر مجموعه آنها به صورت آماده باش با استفاده از امکانات و تجهیزات مورد نیاز در شهر مستقر هستند تا آبگرفتگی به حداقل برسد.

وی افزود: بارندگی در مدت زمان کم و حجم زیاد باعث آبگرفتگی برخی از مناطق شده و با توجه به آمادگی یک ماه گذشته و لایروبی کانال‌های آبهای سطحی و بازسازی ایستگاه‌های پمپاژ، آب به سرعت در حال تخلیه است.

شهردار آبادان در پایان خاطرنشان کرد: طی هماهنگی که با آبفا آبادان شد نیروهای شهرداری و آبفا با تمام توان و تجهیزات در حال تخلیه آب باران از سطح شهر هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار