خرید ۱۰ تن مرغ مازاد تولیدی مرغداران خوزستانی

تاریخ انتشار: شنبه 1 بهمن 1401 | 10:20 ق.ظ
خرید ۱۰ تن مرغ مازاد تولیدی مرغداران خوزستانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از خرید و ذخیره ۱۰ تن مرغ مازاد تولید شده از مرغداران استان خبر داد و گفت: به منظور حمایت از تولید و کنترل وضعیت بازار مرغ مازاد تولید کنندگان از آن‌ها خریداری می‌شود. عبدالامیر نیرومند، با اشاره به حمایت از تولیدکنندگان مرغ در خوزستان اظهار کرد: […]

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از خرید و ذخیره ۱۰ تن مرغ مازاد تولید شده از مرغداران استان خبر داد و گفت: به منظور حمایت از تولید و کنترل وضعیت بازار مرغ مازاد تولید کنندگان از آن‌ها خریداری می‌شود.

عبدالامیر نیرومند، با اشاره به حمایت از تولیدکنندگان مرغ در خوزستان اظهار کرد: به‌ منظور کمک به تولیدکنندگان و تداوم تولید مرغ، اتحادیه مرغداران خوزستان برنامه‌ریزی‌های لازم را برای خرید مرغ مازاد مرغداران انجام داده است.

وی افزود: براین اساس در مرحله اول تاکنون ۱۰ تن مرغ مازاد تولید مرغداران خوزستانی در راستای حمایت از تولید آن‌ها و همچنین کنترل بازار، خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با توجه به شرایط تامین نیاز مرغ در استان و اینکه هیچ مشکلی در تامین مرغ وجود ندارد، روند خرید مرغ مازاد تولید شده از مرغداران ادامه پیدا خواهد کرد.

نیرومند ادامه داد: همچنین در راستای موفقیت هرچه بهتر این طرح، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی خوزستان حمایت مالی در این زمینه را بر عهده دارد.

وی در خصوص توان جوجه‌ریزی در خوزستان خاطرنشان کرد: توان جوجه‌ریزی فعلی بخش گوشتی استان در هر دوره بیش از ۱۹ میلیون قطعه است که با توجه به این ظرفیت خوشبختانه مشکلی در تامین نیاز استان به مرغ وجود ندارد و شرایط در این زمینه مطلوب است.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار