دفع بیش از ٨٠ درصد بارندگی‌های اخیر اهواز از طریق شبکه فاضلاب

تاریخ انتشار: شنبه 1 بهمن 1401 | 08:47 ق.ظ
دفع بیش از ٨٠ درصد بارندگی‌های اخیر اهواز از طریق شبکه فاضلاب مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز از نصب ۴۳ دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه های دفع فاضلاب خبر داد و گفت: بیش از ٨٠ درصد بارندگی های اخیر از طریق شبکه های جمع آوری فاضلاب دفع شد. افشین حاتمی، با اشاره به اقدامات انجام شده برای دفع بهتر آب های سطحی در اهواز در زمان بارندگی […]

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز از نصب ۴۳ دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه های دفع فاضلاب خبر داد و گفت: بیش از ٨٠ درصد بارندگی های اخیر از طریق شبکه های جمع آوری فاضلاب دفع شد.

افشین حاتمی، با اشاره به اقدامات انجام شده برای دفع بهتر آب های سطحی در اهواز در زمان بارندگی اظهار کرد: به منظور تسریع در تخلیه آب های سطحی در کلانشهر  و با همکاری شهرداری ۴٣ دستگاه الکتروپمپ در ایستگاه های دفع فاضلاب و سایر نقاط حساس این کلانشهر نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: علاوه بر نصب دستگاه های الکتروپمپ، اقدامات مهمی نیز در این راستا صورت گرفته که شامل مونتاژ و نصب ١١ پکیج تابلوی برق، تعویض و اصلاح شیرآلات ١٨ ایستگاه جمع آوری و دفع فاضلاب، ساخت و نصب ۵ صفحه آشغالگیر، تعمیر ١٠ مورد شکستگی خط خروجی فاضلاب و توسعه بیش از ٣٢٠ متر شبکه دفع فاضلاب بوده است.

حاتمی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر مناطق شهر اهواز فاقد کانال جمع آوری آب های سطحی است، بیش از ٨٠ درصد بارندگی های اخیر از طریق شبکه های جمع آوری فاضلاب دفع شد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس در بارندگی‌های اخیر شهر اهواز تعداد ١٣٣ ایستگاه دفع فاضلاب با حداکثر ظرفیت فعال بوده اند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار