رفع فیلتر برخی سرویس‌های محدود شده طی روزهای آینده

تاریخ انتشار: شنبه 1 بهمن 1401 | 11:29 ق.ظ
رفع فیلتر برخی سرویس‌های محدود شده طی روزهای آینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداشته شود و ان‌شاالله طی دو روز آینده، خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید اما دو پلت‌فرم اینستاگرام و واتس اپ فعلا شامل این اتفاق نمی‌شوند. عیسی زارع پور امروز در حاشیه مراسم رونمایی از ناوگان موتوری برقی […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداشته شود و ان‌شاالله طی دو روز آینده، خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید اما دو پلت‌فرم اینستاگرام و واتس اپ فعلا شامل این اتفاق نمی‌شوند.

عیسی زارع پور امروز در حاشیه مراسم رونمایی از ناوگان موتوری برقی شرکت ملی پست کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا درباره دلیل اختلال ایجاد شده در زمینه اینترنت طی چند روز اخیر اظهار کرد: روز چهارشنبه و پنج شنبه در مرکز تبادل ترافیک تهران مشکلی را طی یک الی دو ساعت داشتیم که با همت دوستان برطرف شد و الان هیچ مشکلی در مرکز تبادل ترافیک وجود ندارد.

او درباره رفع فیلتر بعضی از پلت‌فرم‌های خارجی به صورت کامل اظهار کرد: من قبلاً اعلام کرده ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است و و حدود ۱۳عضو دارد که دولت یکی از اعضای آن است‌. تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداریم و ان‌شالله طی دو روز آینده خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید.

وی ادامه داد: البته دو پلت‌فرم اینستاگرام و واتس اپ که با مصوبه نهادهای امنیتی مسدود شدند، فعلا مشمول این اتفاق نیستند و در این زمینه نهادهای امنیتی تصمیم گرفتند اما سرویس ها و خدماتی هستند که از نظر ما قابلیت بازنگری دارند و اکنون مسیر را دنبال می کنیم که این اتفاق رخ دهد. مشخصا کلاب هوس طی روزهای آینده رفع فیلتر می شود.

نقش وزارت ارتباطات در کاهش آلایندگی هوا

عیسی زارع‌پور همچنین در آیین رونمایی از موتور سیکلت‌های برقی موزعین شرکت ملی پست کشور  که با حضور رییس سازمان محیط زیست و شهردار تهران برگزار شد، اظهار کرد: پیش از هر چیزی تشکر می کنم از همه عزیزانی که برای به ثمر رسیدن این پروژه تلاش کردند. اتفاقی که امروز رخ داد نزدیک به یک دهه برای آن زحمت کشیده شده و حاصل تلاش نخبگان کشور است تا این محصول داخلی را در کشور داشته باشیم و امروز به یک سرمایه برای کاهش آلایندگی کشور تبدیل شد. ان‌شاالله در همه حوزه هایی که کشور به آن نیاز دارد، شاهد واقفان باشیم و منابع خود را به این سمت هدایت کنند و این اقدام الگویی برای شهرداران سایر کلان شهرها باشد.

وی درباره نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کاهش آلایندگی هوا اظهار کرد: حرکت به سمت هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات در راستای کاهش آلایندگی در سفرها در این دولت آغاز شده و هدفشان این است که با هوشمندسازی همه بخش‌های کشور آلایندگی را کاهش دهیم و این شدنی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار