منطقه آزاد اروند ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاران است

تاریخ انتشار: شنبه 1 بهمن 1401 | 11:58 ق.ظ
منطقه آزاد اروند ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاران است معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر حمایت منطقه آزاد اروند از تولیدکنندگان داخلی گفت: این مساله از مهمترین اهداف در منطقه آزاد اروند برای رونق و توسعه کسب و کار و همچنین ایجاد اشتغال است. علی خانی، اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال است که از تاسیس […]

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر حمایت منطقه آزاد اروند از تولیدکنندگان داخلی گفت: این مساله از مهمترین اهداف در منطقه آزاد اروند برای رونق و توسعه کسب و کار و همچنین ایجاد اشتغال است.

علی خانی، اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال است که از تاسیس منطقه آزاد اروند می‌گذرد و از سابقه خوبی برخوردار است که این مساله می‌تواند معیاری برای حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه باشد.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد اروند از دو بعد قانونی و مزیت‌هایی جغرافیایی قابل توجه است، افزود: قانون‌ها و سیاست‌هایی که قانونگذار و دولت برای فعالیت در منطقه آزاد تعریف کرده و همچنین مزیت‌های جغرافیایی که در این منطقه وجود دارد برای سرمایه‌گذاران بسیار ظرفیت خوبی است که می‌توانند به واسطه این مزیت‌ها با حضور در منطقه آزاد اروند نسبت به سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند تنها منطقه آزاد کشور است که دارای حمل و نقل ترکیبی چهارگانه در بخش‌های هوایی، زمینی، ریلی و دریایی است و باید از این مزیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران، توسعه اشتغال و رونق کسب و کار استفاده شود.

خانی با بیان اینکه همجواری با کشور عراق یک مزیت بسیار بزرگ است که باید از آن به بهترین شکل استفاده شود، عنوان کرد: وجود آب در اطراف منطقه آزاد اروند در بحث گردشگری، کشاورزی، صنعت و… بسیار حائز اهمیت است و ظرفیت‌های خاصی را برای رونق کسب و کار در منطقه و حضور سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

وی با تاکید بر حمایت منطقه آزاد اروند از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی داخلی عنوان کرد: این مساله از مهمترین اهداف در منطقه آزاد اروند برای رونق و توسعه کسب و کار و همچنین ایجاد اشتغال است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار