مه باز هم پروازهای فرودگاه اهواز را مختل کرد

تاریخ انتشار: شنبه 1 بهمن 1401 | 09:52 ق.ظ
مه باز هم پروازهای فرودگاه اهواز را مختل کرد وقوع مه سنگین و کاهش شعاع دید در اهواز منجر به لغو و یا با تاخیر افتادن ۱۱ پرواز فرودگاه بین المللی این شهر شد. از ساعات ابتدایی صبح امروز، یک بهمن ماه وقوع مه سنگین در شهر اهواز پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر […]

وقوع مه سنگین و کاهش شعاع دید در اهواز منجر به لغو و یا با تاخیر افتادن ۱۱ پرواز فرودگاه بین المللی این شهر شد.

از ساعات ابتدایی صبح امروز، یک بهمن ماه وقوع مه سنگین در شهر اهواز پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن پروازها شده است.

بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز تاکنون ۶ پرواز ورودی و خروجی این فرودگاه باطل شده است و ۵ پرواز نیز با تاخیر انجام خواهد شد.

۳ پرواز ورودی از مبدا تهران با شماره ۱۲۱۰ هواپیمایی قشم ایر، شماره ۵۸۵۲ هواپیمایی وارش و شماره ۴۳۰۴ هواپیمایی سپهران به دلیل وقوع مه سنگین و کاهش شعاع دید تاکنون باطل شده‌اند. همچنین برای پرواز ورودی شماره ۳۸۲۶ هواپیمایی آسمان از مبدا شیراز تاخیر اعلام شده است.

پروازهای خروجی شماره ۱۲۱۱ هواپیمایی قشم ایر، ۵۸۵۳ هواپیمایی وارش و ۴۳۰۵ هواپیمایی سپهران همگی به مقصد تهران باطل شده است.

همچنین برای ۴ پرواز خروجی فرودگاه بین المللی اهواز به مقاصد تهران، مشهد و شیراز تاخیر اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، شعاع دید در فرودگاه بین المللی اهواز با توجه به وقوع مه سنگین به کمتر از ۱۰۰ متر رسیده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار