بازداشت ۲ نفر از ناظران و مجریان اجرای شبکه فاضلاب اهواز

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 بهمن 1401 | 09:50 ق.ظ
بازداشت ۲ نفر از ناظران و مجریان اجرای شبکه فاضلاب اهواز دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از بازداشت ۲ نفر از ناظران و مجریان اجرای شبکه فاضلاب اهواز خبر داد.

صادق جعفری چگنی گفت: به دنبال تذکر‌ها و اخطار‌های مکرر به مجریان و ناظران اجرای شبکه آب و فاضلاب در خوزستان در رابطه با حفاری‌های انجام شده، آبگرفتگی‌های متعدد در مناطق مختلف اهواز و همچنین آلودگی‌های ناشی از فاضلاب و آب‌های سطحی و تهدید سلامت عمومی که از سوی مسئولان بهداشت استان اعلام شده بود، برخورد جدی با متولیان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: باوجود تلاش‌ها و زحمات مجموعه آبفای استان در اجرای سیستم فاضلاب اهواز انجام داده اند، اما به دلیل عمل نکردن به وظایف حوزه کاری، آسفالت نشدن معابر و آلودگی‌های زیست محیطی و بهداشت عمومی، پرونده قضایی برای متخلفان تشکیل شد.

جعفری چگنی می‌گوید: در روز‌های قبل ۲ نفر از مجریان و ناظران شرکت آب و فاضلاب خوزستان بازداشت شدند و پرونده آن‌ها درحال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان تاکید کرد: ضمن تقدیر از خدمات مدیران پرتلاش و خدمت رسان، با هرگونه ترک فعل، تخلف، ایجاد نارضایتی برای مردم و به مخاطره انداختن سلامت عمومی برخورد جدی خواهیم کرد.

این مقام قضایی ادامه داد: به صورت روزانه نیز در زمینه حقوق عامه نیز پیگیر امورات هستیم و در بحث آلودگی هوا نیز جلسه‌هایی برگزار شده و مسائل را پیگیری می‌کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار