حضور شرکت فولاد خوزستان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

تاریخ انتشار: یکشنبه 2 بهمن 1401 | 08:32 ق.ظ
حضور شرکت فولاد خوزستان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری شرکت فولاد خوزستان دومین قطب تولید فولاد و بزرگترین صادر کننده با هدف تعامل با شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها و مراکز علمی و پروهشی و همچنین ارائه توانمندی ها و دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی در این نمایشگاه شرکت نموده است.   بر پایه این گزارش، غرفه فولاد خوزستان در دو روز نخست نمایشگاه […]
شرکت فولاد خوزستان دومین قطب تولید فولاد و بزرگترین صادر کننده با هدف تعامل با شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها و مراکز علمی و پروهشی و همچنین ارائه توانمندی ها و دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی در این نمایشگاه شرکت نموده است.
 
بر پایه این گزارش، غرفه فولاد خوزستان در دو روز نخست نمایشگاه پذیرای میهمانانی از جمله: سید احمد موالی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان، راضی جلالی رئیس پارک علم و فن‌آوری، محمود دشت بزرگ مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان و جمعی از اصحاب رسانه استان بود و آخرین آمار وضعیت پروژه‌های پژوهشی شرکت فولاد خوزستان از سوی کامران طاهر مدیر واحد تحقیقات، فناوری و بهینه‌سازی این شرکت برای بازدیدکنندگان توضیح مختصری داده شد.
 
بیست سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان با حضور شش دانشگاه، پنج مرکز پژوهشی، ۲۱ دستگاه اجرایی از سراسر استان خوزستان آغاز به کار نمود. در این نمایشگاه ۳۵ شرکت دانش بنیان و فناور در بخش فن بازار نیز حضور دارند.
 
گفتنی است، این نمایشگاه از روز دوشنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ بعدازظهر لغایت ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز پذیرای بازدید کنندگان می باشد. 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار